MorTilEnPrinsesse skriver:
Ren nysgerrighed og kedsomhed kommer dette spørgsmål... 
Hvorfor ammer du ikke? - Hvor længe har dit barn været flaskebarn? - Gylper dit barn meget efter sin flaske? Hvor gammel er dit barn & hvor meget MME spiser det ca - Hvilken slags MME har du valgt at give dit barn... ??
Jeg vil gerne starte med at besvare mine spørgsmål...
- Jeg ammer ikke fordi jeg efter 7 dage kun kunne producere blod, hvilket jeg først opdagede efter jeg en dag malkede ud pga smerter.
- Det har hun så været i ca 2 måneder. 
- Hun gylper ikke så meget mere som i starten, men der kan da komme lidt engang imellem.
- Min datter er 3 måneder den 30 Dec, og hun spiser ca 180 Ml 4-5 gange i døgnet.
- Vi har valgt NAN1 nu her, men den første måned brugte vi NAN HA! 
Fortsat god aften & rigtig glædelig jul...
Hvorfor ammer du ikke? -Fordi vores dreng ikke ville tage ordentlig fat, og bare blev hysterisk fordi han jo var sulten, men ikke kunne finde ud af det.. Hvis han endelig fik fat, faldt han i søvn efter 1-2 minutter fordi han var så udmattet af at kæmpe med det... Derudover kunne han KUN få fat med ammebrik, og den faldt af hele tiden fordi han ikke kunne finde ud af det og vendt hovedet hver gang han havde fået fat... Uden ammebrik kunne han slet ikke få fat overhovedet...
Hvor længe har dit barn været flaskebarn? - Det har han været i 4 ½ mdr (+½ mdr supplerende med amningen). Han er 5 mdr så han har faktisk fået flaske altid, men de første 2 uger var det sammen med den smule MM han fik fra amning når han fik fat (+ det jeg malkede ud)... Men han fik klart mere MME end MM, da han jo slet ikke magtede amning, og det var begrænset hvor meget jeg kunne malke ud.
Gylper dit barn meget efter sin flaske?- JA!!!!
Hvor gammel er dit barn & hvor meget MME spiser det ca? -5 mdr og han får ca. 200 ml 4-5 gange om dagen + grød/mos 1-2 gange om dagen.
Hvilken slags MME har du valgt at give dit barn? - Allomin. Han fik forstoppelse af både Nan 1 og Nan HA.. han fik så grøn allomin, men vi er lige begyndt at gå over til den blå nu...