flødebolle hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

debbie19 skriver:

havde du dem også ude for køl ? og evt en opskrift 

Mine stod i en plastik beholder med låg ude på køkkenbordet.
Finder den lige og skriver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

LilleLene

debbie19 skriver:

nej julegaver da pengene er for små i år 

så hav dem pakket ind i køleskabet måske, og så sæt dem frem så snart i skal til at åbne gaver

Anmeld

18. december 2012

debbie19

LilleLene skriver:

så hav dem pakket ind i køleskabet måske, og så sæt dem frem så snart i skal til at åbne gaver

jeg skal ikke være sammen med dem der skal have dem  og de andre ting i pakken kan ikke tåle kulde. så skal havde fundet ud af hvad jeg ellers kan lave af 500 gram marcipan og 6 æggehvider og 200 gram chokolade. noget der skal kunne holde uden for køl og i nogle dage 

Anmeld

18. december 2012

debbie19

LouiseVous skriver:

Mine stod i en plastik beholder med låg ude på køkkenbordet.
Finder den lige og skriver

jeg regner med at proppe dem i en frysepose med papa i bunden. og lukke den pænt til  tak 

Anmeld

18. december 2012

L&V

debbie19 skriver:

jeg skal ikke være sammen med dem der skal have dem  og de andre ting i pakken kan ikke tåle kulde. så skal havde fundet ud af hvad jeg ellers kan lave af 500 gram marcipan og 6 æggehvider og 200 gram chokolade. noget der skal kunne holde uden for køl og i nogle dage 

Så længe der ska æggehvider i så ska det på køl og kan ikke holder sig længere end de tre dage

Anmeld

18. december 2012

debbie19

Månsson skriver:

Så længe der ska æggehvider i så ska det på køl og kan ikke holder sig længere end de tre dage

hvordan kan det så være flødeboller i butik holder længe? er det pga alt mulig bras de propper i?

Anmeld

18. december 2012

L&V

debbie19 skriver:

hvordan kan det så være flødeboller i butik holder længe? er det pga alt mulig bras de propper i?

Ja der er jo propfyldt med E numre

Anmeld

18. december 2012

debbie19

Månsson skriver:

Ja der er jo propfyldt med E numre

Hehe så lærte man noget nyt. troed bare det var anderledes når æggene blev varmet op op den måde. men tak 

Anmeld

18. december 2012

L&V

debbie19 skriver:

Hehe så lærte man noget nyt. troed bare det var anderledes når æggene blev varmet op op den måde. men tak 

Sådan er det med al mad det må ikke opbevares længere

Anmeld

18. december 2012

LilleLene

debbie19 skriver:

åårh du gør det ikke nemt for s at hjælpe dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.