flødebolle hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.684 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. december 2012

debbie19

Jeg laved et indlæg igår omkring opskrifter til æggehvider.

fandt selv hjemmelaved flødeboller. men synes kun jeg kan finde at de kan holde sig 2-3 dage.

problemet er de skal pakkes i en gavekurv til juleaften. Og jeg ved jo ikke hvor hurtig de får dem spist,Gaven bliver afleveret fredag.

Kan de virkelig ikke holde sig længere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

LilleLene

debbie19 skriver:

fandt selv hjemmelaved flødeboller. men synes kun jeg kan finde at de kan holde sig 2-3 dage.

problemet er de skal pakkes i en gavekurv til juleaften. Og jeg ved jo ikke hvor hurtig de får dem spist,Gaven bliver afleveret fredag.

jeg tænker de kan holde sig lige så lang til som æggene på køl

Anmeld

18. december 2012

Moma

De kan fryses. Det gør min veninde i hvert fald. Har ikke selv prøvet.

Anmeld

18. december 2012

debbie19

LilleLene skriver:

jeg tænker de kan holde sig lige så lang til som æggene på køl

hmm de kan ikke være på køl efter de er laved da de jo skal være i en gave... skal de stadigvæk være på køl når de bliver blandet med kogt sukkermasse? 

Anmeld

18. december 2012

debbie19

Moma skriver:

De kan fryses. Det gør min veninde i hvert fald. Har ikke selv prøvet.

kan jo desværre ikke fryse dem 

Anmeld

18. december 2012

LilleLene

debbie19 skriver:

hmm de kan ikke være på køl efter de er laved da de jo skal være i en gave... skal de stadigvæk være på køl når de bliver blandet med kogt sukkermasse? 

er det som værtinde gave eller hvordan ?

for du kunne jo lave dem, sætte dem på køl til de skal gives væk, og så bare informere om at de skal være på køl når du har givet dem

Anmeld

18. december 2012

L&V

debbie19 skriver:

Det er helt rigtigt at de ikke kan holde sig længere end det, så ska du ud i noget der øger holdbarheden...

Anmeld

18. december 2012

debbie19

LilleLene skriver:

er det som værtinde gave eller hvordan ?

for du kunne jo lave dem, sætte dem på køl til de skal gives væk, og så bare informere om at de skal være på køl når du har givet dem

nej julegaver da pengene er for små i år 

Anmeld

18. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

debbie19 skriver:

Æggene er jo blevet bagt...
En veninde og jeg lavede store mængder flødeboller sidste år, med mazipenbund, vi havde dem i hvert fald en uge, og jeg som ikk spiser det vilde af sådan nogle havde dem også lidt længre...
Hvis du laver ennkurv til juleaften som en værtinde gave, så fortæl at de er hjemmelavet og derfor ikk kan holde så lang tid som dem man køber...
Go fornøjelse, det skide nemt og enormt hygge !!!

Anmeld

18. december 2012

debbie19

LouiseVous skriver:

Æggene er jo blevet bagt...
En veninde og jeg lavede store mængder flødeboller sidste år, med mazipenbund, vi havde dem i hvert fald en uge, og jeg som ikk spiser det vilde af sådan nogle havde dem også lidt længre...
Hvis du laver ennkurv til juleaften som en værtinde gave, så fortæl at de er hjemmelavet og derfor ikk kan holde så lang tid som dem man køber...
Go fornøjelse, det skide nemt og enormt hygge !!!

havde du dem også ude for køl ? og evt en opskrift 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.