What to do! Kan ikke åbne køleskabet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Elgaard73

Lunae skriver:

Hov det er en virkelig god ide med madpakke
For tiden kommer min søde mor og hjælper mig i løbet af dagen, for at jeg får noget at spise

Ja, det er nemlig en rigtig god ide... Manden fik mange pluspoint på den konto....

Når det en gang imellem blev for meget med rugbrød og franskbrød, lavede han en lækker pastasalat eller noget i den stil... Man bestemmer jo egenlig lidt selv, bare man stiller det lidt små køligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Noneother

Jeg tænkte på om hvorfor du ikke får din mand til at rense køleskabet ned med chlorin eller noget, og hvor i så får lagt alt der har en chance for at sprede duft ned i noget lufttæt emballage af en art. 

Bare midlertidigt, og så se om det hjælper på din køleskabslede.. Det er da et forsøg værd.

Anmeld

18. december 2012

Lunae

Noneother skriver:

Jeg tænkte på om hvorfor du ikke får din mand til at rense køleskabet ned med chlorin eller noget, og hvor i så får lagt alt der har en chance for at sprede duft ned i noget lufttæt emballage af en art. 

Bare midlertidigt, og så se om det hjælper på din køleskabslede.. Det er da et forsøg værd.

Ja det var en mulighed! Han har dog gjort det rent et par gange allerede, men problemet er jo lidt, at det kun er mig der kan lugte det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.