What to do! Kan ikke åbne køleskabet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Lunae

Puha den er kritisk for tiden!

Jeg er gravid i uge 12 og kaster op konstant! Kan ikke åbne vores køleskab fordi jeg synes det lugter! Både min mor, mand og veninde har lugtet til det, men kan ikke lugte noget! Problemet er at jeg nærmest ikke spiser noget hele dagen fordi jeg ikke kan tage noget i køleskabet og siden opdaget graviditet har jeg tabt lidt over 6 kg. Jeg er overvægtig, men det er jo stadig en meget usund måde at tabe sig på!

Nogen der har nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

B&J

hvad med tørt brød

knækbrød

kiks

ristede franskbrød??

men ja den er svær hvis man har kvalme jamen så er mad bare ulækkert desværre

håber det snart går over og selv om du har tabt dig tager baby jo altid først af det med du får ned

Anmeld

18. december 2012

jinx

jeg kunne ikke handle ind eller åbne køleskabet da jeg var gravid. fik det så dårlig at jeg kaste op.

så det blev sådan at min kæreste lave noget mad om aften, og så have jeg mad til dagen efter som jeg kunne tag ud og spise uden jeg skulle lugte så meget til det imens jeg lave det.

Anmeld

18. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvad med mad som ikke står i køleskab?

Tænker cup noodles, toast/boller, knækbrød, frugt, kiks.... Ja, det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om

Anmeld

18. december 2012

Lunae

B&J skriver:

hvad med tørt brød

knækbrød

kiks

ristede franskbrød??

men ja den er svær hvis man har kvalme jamen så er mad bare ulækkert desværre

håber det snart går over og selv om du har tabt dig tager baby jo altid først af det med du får ned

I know, men min veninde siger at man grafiker giftstoffer når man taber sig, så bliver lidt bekymret

Anmeld

18. december 2012

Lunae

rikkeregnbue skriver:

Hvad med mad som ikke står i køleskab?

Tænker cup noodles, toast/boller, knækbrød, frugt, kiks.... Ja, det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om

Det er også det der primært bliver spist! Boller og kiks, men føler ikke at jeg får noget næring

Anmeld

18. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Lunae skriver:

Det er også det der primært bliver spist! Boller og kiks, men føler ikke at jeg får noget næring

Ih! Ja, det er sgu ikke nemt så.. Bumbum... Så må du gå på cafe Ej. Håber snart det går over, så du kan få noget ordentligt mad!

Anmeld

18. december 2012

Elgaard73

Lunae skriver:

Puha den er kritisk for tiden!

Jeg er gravid i uge 12 og kaster op konstant! Kan ikke åbne vores køleskab fordi jeg synes det lugter! Både min mor, mand og veninde har lugtet til det, men kan ikke lugte noget! Problemet er at jeg nærmest ikke spiser noget hele dagen fordi jeg ikke kan tage noget i køleskabet og siden opdaget graviditet har jeg tabt lidt over 6 kg. Jeg er overvægtig, men det er jo stadig en meget usund måde at tabe sig på!

Nogen der har nogle gode råd?

Hej...Åhh, hvor kan jeg huske det... Køleskabet blev også min fjende nr. 1...

Som en anden skriver, hvad så med knækbrød eller lign. 

Herhjemme fik jeg manden til at smøre en stor omgang forskellige rugbrød og franskbrød inden at han tog på arbejde. Det hele blev puttet i en stor madkasse og stillet ude i vores kølige bryggers. Så havde jeg mad til langt op af dagen og ellers spiste jeg "ikke-køleskabsmad" som knækbrød, kiks og frugt. (Og en del kage...)

Kram.

Anmeld

18. december 2012

Lunae

Elgaard73 skriver:

Hej...Åhh, hvor kan jeg huske det... Køleskabet blev også min fjende nr. 1...

Som en anden skriver, hvad så med knækbrød eller lign. 

Herhjemme fik jeg manden til at smøre en stor omgang forskellige rugbrød og franskbrød inden at han tog på arbejde. Det hele blev puttet i en stor madkasse og stillet ude i vores kølige bryggers. Så havde jeg mad til langt op af dagen og ellers spiste jeg "ikke-køleskabsmad" som knækbrød, kiks og frugt. (Og en del kage...)

Kram.

Hov det er en virkelig god ide med madpakke
For tiden kommer min søde mor og hjælper mig i løbet af dagen, for at jeg får noget at spise

Anmeld

18. december 2012

B&J

Lunae skriver:

I know, men min veninde siger at man grafiker giftstoffer når man taber sig, så bliver lidt bekymret

tror slet ikke du skal tænke så meget over det, mange har jo kvalme og kaster op meget i deres graviditet og mange taber sig babyen skal nok få det den har behov for og blive stor og stærk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.