simone_jacobsen skriver:
Har ikke hørt om motion på recept - men i dag skal man jo ikke bruge recept til noget og før i tiden når man fik en recept, f.eks. til fys, skulle man stadig selv betale. Så har svært ved at se, at lægen skal betale for dig?!
En diæter for man tildelt hvis man har problemer f.eks. med glukose.
Men snak med lægen h*n kan sikkert afklare dine spørgsmål mere præcist 
Jeg tænker bare at 4000 kr (som svømningen kan løbe op i) er ekstremt mange penge for os herhjemme at smide til motion. Hvis man kunne få tildelt et forløb som kunne realiserer motionen og styrke bækkenet så ville jeg være yderst taknemlig!
Jeg har hørt at overvægtige kan få motion gratis gennem lægen (hellere motion frem for piller, er mottoen) og da min bekendte nævnte det tænkte jég lige at undersøge det herinde inden jeg spørger lægen til råds.

Vil gøre meget (læs: ALT) for at slippe af med disse smerter og for at kunne gå resten af graviditeten, være en mor for mine 2 børn og for at arbejde sig hen imod en nemmere fødsel (har haft komplikationer ved begge fødsler, selvfølgelig kan motion alene ikke sikre at det ikke sker denne gang, men det er noget jeg selv kan gøre for at kroppen bedre kan klare en fødsel)
Jeg har altid været i god form, men vil bare gerne være i top form (er ret angst for denne fødsel)
MHT diætist så sagde min bekendte at hun havde fåetd et for at hindrer en for stor vægtøgning da det også ville belaste bækkenet unødigt.
Anmeld