Vægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Bella89

altså med min første tog jeg 22 kg. på jeg er gald for jeg tog så meget på for bare en månede efter var jeg nede på samme vægt igen, som da jeg ikke var gravid.

jeg er 160høj og har en vægt på 45kg. jeg har virkeligt svært ved at tage på

min nu anden gang, er jeg 23 uger henne og har taget 5½kg. på nu denne gang ønsker jeg bare at noget bliver der, selv efter jeg har født.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Tøs85

skønkvinde.dk skriver:

Hej skønne kvinder...

jeg er i min første gangs graviditet, fandt ud af det i tirsdags, og er så vidt jeg kan regne ud i uge 8... 

jeg er ikke særligt stor kropsmæssigt , 176 cm og en vægt på ca 53 kg ... Så er undervægtig.... 

Dog synes jeg det er vildt allerede at have taget 4 kg på, og har en vægt på lidt over 57, ca 2 kg bare i denne uge... 

Hvordan har i taget på ved jeres graviditet? Er det normalt?

Tror det er meget individuelt, men når du har været så undervægtig tror jeg det er normalt at tage så meget på i starten, og så går vægtstigningen nok lidt i stå senere.. Det er nok kroppens måde at lave det barn bedst, medmindre du har ændret dine spisevaner helt vildt..
Det kan også være når du kigger på vægten næste gang så er den gået ned igen.. Det har jeg prøvet hvor jeg også havde taget 2 kilo på, på en uge, men så nogle dage efter var det faktisk kun 1 kilo..

Anmeld

16. december 2012

Victoria2013

Jeg er 13+3 nu og jeg har taget ca. 5½ kg på, på nuværende tidspunkt. Lagde ud med at tage 4 kg på, så forblev vægten stabil i nogle uger og så er der kommet lidt ekstra her i december. Jeg vejede ca. 61 kg før jeg blev gravid og nu vejer jeg 66,5... prøver virkelig at holde øje med hvad jeg spiser og komme ud og røre mig, men det er åbenbart det hér min krop vil - så må jeg tabe mig igen når bebs engang er kommet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.