Vægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. december 2012

skønkvinde.dk

Hej skønne kvinder...

jeg er i min første gangs graviditet, fandt ud af det i tirsdags, og er så vidt jeg kan regne ud i uge 8... 

jeg er ikke særligt stor kropsmæssigt , 176 cm og en vægt på ca 53 kg ... Så er undervægtig.... 

Dog synes jeg det er vildt allerede at have taget 4 kg på, og har en vægt på lidt over 57, ca 2 kg bare i denne uge... 

Hvordan har i taget på ved jeres graviditet? Er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Christina :-)

skønkvinde.dk skriver:

Hej skønne kvinder...

jeg er i min første gangs graviditet, fandt ud af det i tirsdags, og er så vidt jeg kan regne ud i uge 8... 

jeg er ikke særligt stor kropsmæssigt , 176 cm og en vægt på ca 53 kg ... Så er undervægtig.... 

Dog synes jeg det er vildt allerede at have taget 4 kg på, og har en vægt på lidt over 57, ca 2 kg bare i denne uge... 

Jeg er 172 høj vejede 64 kg da jeg bliv gravid til slut havede jeg taget 30 kg på er spændt på den her gang:/)

Anmeld

16. december 2012

simone_jacobsen

skønkvinde.dk skriver:

Hej skønne kvinder...

Nu vejede jeg ca 25 kg for meget, fordelt jævn over kroppen, øh har under 4 uger tilbage og har nu en vægt på +7 kg.
Tror det er meget individuelt og afhængigt af hvad man putter i munden og hvordan ens krop ellers reagere på graviditeten..

Anmeld

16. december 2012

skønkvinde.dk

Stinna92:) skriver:

Jeg er 172 høj vejede 64 kg da jeg bliv gravid til slut havede jeg taget 30 kg på er spændt på den her gang:/)

Jeg tror jeg ville have det svært med at tage 30kg på... Er det meget normalt? Har hørt at jo mindre man er inden, jo mere tager man på? 

Anmeld

16. december 2012

Christina :-)

skønkvinde.dk skriver:

Jeg tror jeg ville have det svært med at tage 30kg på... Er det meget normalt? Har hørt at jo mindre man er inden, jo mere tager man på? 

Jeg ved det ikk:-) ved bare jeg var kæmpe:-)

Anmeld

16. december 2012

skønkvinde.dk

Jeg har været igennem et vægttab på 50 kg, da jeg har været meget overvægtig, så har det meget svært med allerede at have taget 4 kg på ...

Anmeld

16. december 2012

4kløver

Sidst jeg var gravid tog jeg 2 kg og er 162 og 52kg så han tog alt fra mig så efter jeg havde født lå jeg på ca 46 kg og det var ulækkert synes jeg.. de andre 4 gange har taget 4 og 10 kg.

Anmeld

16. december 2012

FrkZier

skønkvinde.dk skriver:

Hej skønne kvinder...

det er meget individuelt hvor meget man tager på - jeg tog personligt ikke særlig meget på før jeg ramte ca 16+

jeg er idag 20+4 og har taget ca 4,5 kg på

Anmeld

16. december 2012

skønkvinde.dk

4kløver skriver:

Sidst jeg var gravid tog jeg 2 kg og er 162 og 52kg så han tog alt fra mig så efter jeg havde født lå jeg på ca 46 kg og det var ulækkert synes jeg.. de andre 4 gange har taget 4 og 10 kg.

Det var ikke meget du tog på ... Jeg håber på kun at tage 10-15 på, men tror jeg ikke holder, når jeg allerde har taget 4 kg på i 8. Uge

Anmeld

16. december 2012

B&J

Husk nu der sker meget med kroppen og tit taber man det meste igen, også når man skal ud og gå med barnevognen... hvis du spiser som du plejer at gøre jamen så er det altsammen luft + baby og vand...

jeg tog 9kg på da jeg fik daniel, men var også kraftig overvægtig så måtte ikke tage så meget på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.