At mærke baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Musse21

LilleNyPåVej skriver:

Ja helt vildt  Er også førstegangs gravid, men jeg har læst og læst og spurgt og spurgt så man er jo næsten en hel professor nu  Er så nervøs hver gang der er en ny ting  Og der er altid forskel på et eller andet, båd ehvem man er som person, er man tyk eller tynd, hvor ligger moderkagen osv osv - det er altså ikke nemt.

Har heldigvis efterhånden lært bare, at tage det roligt, det hele er meget normalt og jeg skal hellere koncentrerer mig om at slappe af og ikke stresse for meget 

Men det er jo ikke nemt når man ikke har prøvet det før 

Årrh ja har også læst jeg ved ikke hvor meget og alligevel syntes jeg bare der er 1000 spørgsmål..

Men ja vi er jo alle forskellige og ikke alle oplever det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

henh01

Jeg har også mærket den lille et par enkelte gange, også når jeg slapper af og har tiden til at mærke efter.

Jeg er 16+6 i dag. Glæder mig til at mærke spark hvor man ikke er i tvivl om hvorvidt det er rumlen eller baby

Anmeld

16. december 2012

Musse21

Karina84 skriver:

Det er fordi baby vaagner naar du slapper af

Naar du bevæger dig vugger du baby i søvn, men ligger du stille vil de typisk vaagne

Læste det sidst jeg var gravid, og det passer meget godt med at, det kan være nemmere at faa dem til at sove (naar de bliver født), ved at holde dem helt tæt og vugge dem.

Mange tak for det.. Det giver jo faktisk meget god mening

Anmeld

16. december 2012

Musse21

Jupiter skriver:

Jeg er 18+1 i dag, og jeg har mærket baby en lille uges tid.

Du har ret i at man nogle gange lige skal koncentrere sig for at mærke efter om det nu er baby eller bare maven der rumler.

Det føles som små søde bobler, og de kommer kun et par gange om dagen her

Mærker det oftes også først om aften

Anmeld

16. december 2012

Musse21

FrkZier skriver:

jeg har fået afvide at grunden til man ofte mærker dem mest om aften når man slapper af, er fordi at de i løbet af dagen bliver vúgget til ro af alle vores bevægelser

Ja det læste jeg lige længere oppe.. Og syntes det giver rigtig god mening

Anmeld

16. december 2012

Musse21

henh01 skriver:

Jeg har også mærket den lille et par enkelte gange, også når jeg slapper af og har tiden til at mærke efter.

Jeg er 16+6 i dag. Glæder mig til at mærke spark hvor man ikke er i tvivl om hvorvidt det er rumlen eller baby

Ja glæder mig også til kæresten kan være med til at mærke hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.