Fenja09 skriver:
Jeg synes faktisk det er en rigtig fin hjemmeside, det eneste jeg kan sætte finger på er at jeg ikke er så vild med "farvesammensætning" af grøn og pink og så har jeg tænkt på om du ikke har en "sukker-politik"?
Jeg kan virkelig godt lide at man kan se hvad du laver med børnene i løbet af ugen, og synes generelt at du er ret god til at uddybe og forklare alle hv-ordene man som forældre har når ens barn skal starte i dp eller et nyt sted.
Det er altid et plus, at man kan se billeder af skønne og glade børn - nu glemte jeg lige at se om du har billeder af hvad i laver, tænker på når i f.eks er i skoven eller bager brød ect. ?
Som privat dagplejer skal du så spørge forældrene om der må tages billeder af deres barn, om andre må se efter barnet f.eks i legestuen, om barnet må køre med offentlig transport osv?
Nå, men super god side! 
/Fenja 
Tusind tak for din respons...
Jeg har tilladelse til at køre med dem samt lægge billeder på nettet af deres børn.. 
Farvesammensætningen har jeg lavet afstemning om herinde
https://www.baby.dk/debat/198855pi1/ordet-er-frit/hjemmeside-design.aspx
Og nej, det var ikke den der fik flest stemmer, men var bange for at den lilla var for tøset, selvom jeg fandt den (pænest) og mest varm.. Måske jeg skal revurderer...
Mht. kostpolitik, så skriver jeg at de får en sund og varieret kost.. Jeg har godt nok ikke uddybet at ved specielle lejligheder som juleafslutning, fastelavn og fødselsdage og lign. er det ok med lidt sødt.. Ikke overdrevet, men ok i moderate mængder, måsske det skal uddybes derinde?? 
Jeg har kun været i gang i 14 dage, så lige nu kan man se under fotoalbummet jul hvad vi laver.. Jeg lægger nok flere billeder ind på fb-siden (løbende, hvor hjemmesiden vil blive sidst på måneden)