Hjemmeside design

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken en kan du bedst lide

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.999 visninger
33 svar
0 synes godt om
11. november 2012

Anja82

Jeg starter pr. 1. dec op som privat dagplejemor og vil gerne have lidt hjælp til farverne på hjemmesiden, da jeg er gjort opmærksom på at det jeg har er lidt kedeligt til en dp 

Nogle af jer genkender nok navnet og forbinder det med en anden profil herinde, men ja, det er mig, men jeg har valgt at gå lidt mere undercover, da jeg snart bliver en "offentlig" person..

Og tænk engang, det er nu snart en måned siden jeg fik hjælp til et navn herinde, men har ikke fået sendt gaven til personen som "vandt", men den lægger ude i køkkenet, så mon ikke den kommer afsted i morgen  Den kan alligevel ikke bruges endnu 

Nå men det var farverne vi kom frem... Giv jeres stemme og kig bagefter ind på

http://www.privatdagplejen-mariemarolle.dk/137415593

og vend gerne tilbage med ideer, ændringer, ris og ros

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Tullepigen90

Helt klart den lilla. De andre synes jeg er kedelige..

Anmeld

11. november 2012

Giraffen

Privatdagplejen-mariemarolle.dk skriver:

Jeg starter pr. 1. dec op som privat dagplejemor og vil gerne have lidt hjælp til farverne på hjemmesiden, da jeg er gjort opmærksom på at det jeg har er lidt kedeligt til en dp 

Nogle af jer genkender nok navnet og forbinder det med en anden profil herinde, men ja, det er mig, men jeg har valgt at gå lidt mere undercover, da jeg snart bliver en "offentlig" person..

Og tænk engang, det er nu snart en måned siden jeg fik hjælp til et navn herinde, men har ikke fået sendt gaven til personen som "vandt", men den lægger ude i køkkenet, så mon ikke den kommer afsted i morgen  Den kan alligevel ikke bruges endnu 

Jeg synes grøn cabaret fordi:

Den har spræl i de lille farver og de glade figurer

Det grønne konnoterer til "natur" og gør at det ikke ser alt for tøset ud

Den taler derfor både til drenge- og pigebørn

Derudover er det den farvesammensætning, der æstetisk er flottest

Min mening bunder i privat mening + en uddannelse i Digital Design

Anmeld

11. november 2012

FruStolpe

Jeg synes rigtig godt om hjemmesiden, og det er super let at finde alle nødvendige informationer

Det eneste jeg faldt over, og det er virkelig en småting, det er en stave bummert som jeg har markeret nedenunder.

Men ellers igen, massere af ros. Det er en rigtig go side du har lavet

Børn med særlige behov

Ifølge serviceloven skal læreplanerne også indeholde et afsnit til børn med særlige behov. Jeg synes at dette afsnit skal have sin egen side, da dette er børn der oftest har brug for en særlig indsats fra en voksen for at barnet kan trives, lære og udvikle sig.

I skal som forældre vide at det her er mig, som privat dagpejer, der skal trække i trådene og henvende mig hos dagplejekontoret, som gerne vil hjælpe, men i hovedtræk er det mig som privat dagplejer, der skall sætte tingene igang. 

Anmeld

11. november 2012

Frøken J.

Den lilla. Til gengæld er jeg ret allergisk over for 123-hjemmesider, fordi de alle ser ens ud i opstillingen, og det virker på mig ikke særlig professionelt eller pænt. Men det er ikke sikkert andre har det på samme måde - jeg er datter af en webdesigner, og designede selv hjemmesider i stor stil da jeg var yngre, så det er muligt jeg bare er miljøskadet

Anmeld

11. november 2012

Den lykkelige

Helt klart lilla  

Anmeld

11. november 2012

Anja82

Giraffen skriver:

Jeg synes grøn cabaret fordi:

Den har spræl i de lille farver og de glade figurer

Det grønne konnoterer til "natur" og gør at det ikke ser alt for tøset ud

Den taler derfor både til drenge- og pigebørn

Derudover er det den farvesammensætning, der æstetisk er flottest

Min mening bunder i privat mening + en uddannelse i Digital Design

Jeg kan se at du er i mindretal, men derfor betyder din mening noget 

Jeg er nok selv mest til den lilla, men som du også skriver, så skal jeg passe på at det ikke bliver for tøset. 

Anmeld

11. november 2012

Anja82

FruStolpe skriver:

Jeg synes rigtig godt om hjemmesiden, og det er super let at finde alle nødvendige informationer

Det eneste jeg faldt over, og det er virkelig en småting, det er en stave bummert som jeg har markeret nedenunder.

Men ellers igen, massere af ros. Det er en rigtig go side du har lavet

Børn med særlige behov

Ifølge serviceloven skal læreplanerne også indeholde et afsnit til børn med særlige behov. Jeg synes at dette afsnit skal have sin egen side, da dette er børn der oftest har brug for en særlig indsats fra en voksen for at barnet kan trives, lære og udvikle sig.

I skal som forældre vide at det her er mig, som privat dagpejer, der skal trække i trådene og henvende mig hos dagplejekontoret, som gerne vil hjælpe, men i hovedtræk er det mig som privat dagplejer, der skall sætte tingene igang. 

Tusind tak for din ros - dejligt at høre at det er overskueligt 

Og tak for skall'et - det vil jeg straks få rettet 

Anmeld

11. november 2012

Anja82

Frøken J. skriver:

Den lilla. Til gengæld er jeg ret allergisk over for 123-hjemmesider, fordi de alle ser ens ud i opstillingen, og det virker på mig ikke særlig professionelt eller pænt. Men det er ikke sikkert andre har det på samme måde - jeg er datter af en webdesigner, og designede selv hjemmesider i stor stil da jeg var yngre, så det er muligt jeg bare er miljøskadet

Nu er det ikke et stort firma jeg starter op, så 123 er ok for mig, men ja, de ligner meget hinanden  

Anmeld

11. november 2012

MortilElias2010

Helt sikkert Lilla og dejligt at se du valgte Marie Marolle-navnet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.