Respons på hjemmeside

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Anja82

Fenja09 skriver:

Er der pige og drengefarver?

Synes du skal lave siden, som du selv bedst synes om. Generelt synes jeg at det er en rigtig fin side og det med farverne er jo bare en lille detalje

Alle kommuner har en eller anden form for sukker-politik i daginstitutioner. Vores kommune ( Aalborg) er ok med at der gives søde ting ved særlige lejligheder, men ved at der på Lolland-falster er en nul sukker-politik. I hvert fald der hvor min veninde bor. Hun må ikke have boller eller kage med i hendes dp.

Har ikke undersøgt kommunens og gør det nok heller ikke 

Jeg går bestemt ikke selv ind for drenge - pige, men sandheden er jo at det forefindes og vil ikke gøre tingene for pusse-nussede, hvis der nu sidder en mor til en dreng som finder siden for tøset til at hendes knægt skal være hos mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

L&V

Rigtig fin og overskuelig.. Men syntes der mangler lidt om pædagogiken , læseplaner og mere om hvad det gør dit sted specielt

Anmeld

16. december 2012

Fenja09

Privatdagplejen-mariemarolle.dk skriver:

Har ikke undersøgt kommunens og gør det nok heller ikke 

Jeg går bestemt ikke selv ind for drenge - pige, men sandheden er jo at det forefindes og vil ikke gøre tingene for pusse-nussede, hvis der nu sidder en mor til en dreng som finder siden for tøset til at hendes knægt skal være hos mig. 

Nej det kan jeg godt forstå, men synes ikke grøn og f.eks brun eller hvid er drenget eller piget, men meget neutralt

Anmeld

16. december 2012

Anja82

Fenja09 skriver:

Nej det kan jeg godt forstå, men synes ikke grøn og f.eks brun eller hvid er drenget eller piget, men meget neutralt

Nej det har du ret i 

Anmeld

16. december 2012

Anja82

Månsson skriver:

Rigtig fin og overskuelig.. Men syntes der mangler lidt om pædagogiken , læseplaner og mere om hvad det gør dit sted specielt

Tak 

Faktisk skal man som privat dagplejer ikke dokumentere noget som helst i forhold til læreplaner. Hvad er det du synes der mangles angående læreplaner og pædagogikken?? 

Jeg synes jeg uddyber under læreplaner hvorfor man skal vælge mig under  "jeg skal" "vi skal" og så skulle kommende billeder gerne gøre det attraktivt at vælge mig..

Men uddyb gerne, hvis du vil 

Anmeld

16. december 2012

Fenja09

Nej det har du ret i 

Anmeld

16. december 2012

L&V

Tak 

Faktisk skal man som privat dagplejer ikke dokumentere noget som helst i forhold til læreplaner. Hvad er det du synes der mangles angående læreplaner og pædagogikken?? 

Jeg synes jeg uddyber under læreplaner hvorfor man skal vælge mig under  "jeg skal" "vi skal" og så skulle kommende billeder gerne gøre det attraktivt at vælge mig..

Men uddyb gerne, hvis du vil 

Nej det er jeg med på at det ikke er et krav men syntes man skylder forældre og vise at man arbejder professionelt.. Tror bare det er lidt flydende for mig når det er i punkt form.. Mangler fylde, eksempler, hverdags glimt osv hvis du kan følge mig. Det er lidt personligt

Anmeld

16. december 2012

Anja82

Månsson skriver:

Nej det er jeg med på at det ikke er et krav men syntes man skylder forældre og vise at man arbejder professionelt.. Tror bare det er lidt flydende for mig når det er i punkt form.. Mangler fylde, eksempler, hverdags glimt osv hvis du kan følge mig. Det er lidt personligt

synes jo bare jeg kommer med eksempler under punkterne og tænker at punkter gør det overskueligt, men vil kigge på det og se om noget skal ændres eller tilskrives 

Anmeld

16. december 2012

Anja82

Fenja09 skriver:

Nu har jeg tilføjet "søde sager" under kost 

Anmeld

16. december 2012

Fenja09

Nu har jeg tilføjet "søde sager" under kost 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.