MorDk skriver:
Sagen er den at jeg bor i lejebolig. på 2.sal (øverste lejl) og flertallet i opgangen er rygere. Vores underbo er STORryger og jeg tror slet ikke hun rigtig lufter ud og slet ikke her i vinterperioden 
Jeg sidder her i min sofa og kan lugte tobaksrøg
Opgangen STINKER! Og bare vi åbner døren for at gå ud med skrald fyldes vores lejl. med røglugt. Det er virkelig ulækkert!
Vores skabe lugter af røg. Tøjet lugter af røg. Min søns hår og dyne lugter med mellemrum af røg når vi kommer ind til ham om morgenen
Ej men det ka sgu ik være rigtig!!!
Tænk at jeg som IKKE-ryger skal sidde i en tobaksfyldt lejl
Det er bare ikke rimligt! Jeg overvejer at klage... men tænker det bedste er at tage en snak med underboen og hendes nabo i første omgang.
MEN hvordan griber jeg det an? Ønsker ikke at være "uvenner" med dem. MEN hvordan siger man det på en "pæn" måde?
Jeg ønsker at De er mere opmærksomme på at få luftet ud og også lufte ud i opgangen med mellemrum. Jeg lufter ud engang imellem i opgangen... når det er slemt.
De er ældre mennesker der bor i vores opgang.
Ville ønske jeg boede i stuen. SUK!
Håber I har nogle gode råd...
♥ MorDk
ihh jeg kender det 
min nabo og mig byttede lejlighed, jeg havde en 2ér og hun en 4ér alene så vi byttede og nøj hvor var der klamt
hun er stor ryger og væggene var sorte og karme var gule og der løb nikotin ned af skabe osv

og nu bor hun jo ved siden af i min gamle lejlighed og vi kan ik åbne hovedøren uden at blive ramt af en kæmpe røg sky nærmest 
og ofte lugter det osse i rummene i lejligheden, og min lille søn har astmatisk bronkitis og kan ik tåle røg
så håber at de røgfrie boliger de snakker om ikke er voldsomt dyre at bo i for så flytter vi, det er alt for klamt 
Anmeld