Hvor store er jere nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

Blirnokaldrigfru

Huha , jeg har ikke kigget her i terminsgruppen i lang tid

Min pige vejer nu 8 kg og er 68 cm lang, hun blev målt og vejet i tirsdags Vi skal lige straks skifte til tøjstr 68 det blir dejligt, at komme til at se på noget nyt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Frk P. skriver:

Huha , jeg har ikke kigget her i terminsgruppen i lang tid

Min pige vejer nu 8 kg og er 68 cm lang, hun blev målt og vejet i tirsdags Vi skal lige straks skifte til tøjstr 68 det blir dejligt, at komme til at se på noget nyt igen

Ja det er lidt hyggeligt når man ka gå " amok" i nyt tøj!! Og man er jo nød til det

Her genbruger alberte godt nok en del fra thea, men er også kommet til at købe en del nyt, fordi vi ik har så meget i str 74! det må thea være sprunget let henover! Vh stine

Anmeld

12. januar 2013

Jibbe

Toke vejer 7,7 kg og er 70 cm. Lækker dreng er han der ligner sin far

Anmeld

12. januar 2013

StineW79

Jibbe skriver:

Toke vejer 7,7 kg og er 70 cm. Lækker dreng er han der ligner sin far

Dejligt med en lille update. Tak!

Åårh hva var det nu han vejede fra fødslen?? Var han ik ret stor eller hvordan var det nu det var??

Han er da god lang! Det er vildt så hurtig tiden den går, og så store de alle bliver! Vh stine

Anmeld

13. januar 2013

Jibbe

StineW79 skriver:

Dejligt med en lille update. Tak!

Åårh hva var det nu han vejede fra fødslen?? Var han ik ret stor eller hvordan var det nu det var??

Han er da god lang! Det er vildt så hurtig tiden den går, og så store de alle bliver! Vh stine

Jeg har ikke så meget tid herinde mere - lige nu er jeg alene hjemme med de to den næste måned
Han vejede 4410g og var 58 cm ved fødslen. Han var jo en giga baby der så han har kun taget 3,3 kg på siden fødslen. Men han passer ind i sine kurver. Hans pause i vægtøgningen kom bare lidt tidligere end andres. Men han trives og har det super

Anmeld

20. januar 2013

Nattøs

isabella er 65cm lang og vejer 7,8 kg 6 måneder på tirsdag.

Anmeld

21. januar 2013

StineW79

Jibbe skriver:

Jeg har ikke så meget tid herinde mere - lige nu er jeg alene hjemme med de to den næste måned
Han vejede 4410g og var 58 cm ved fødslen. Han var jo en giga baby der så han har kun taget 3,3 kg på siden fødslen. Men han passer ind i sine kurver. Hans pause i vægtøgningen kom bare lidt tidligere end andres. Men han trives og har det super

Puhá det er godt nok også længe at stå med det hele selv! Du er jo bare mega sej!! 

Alberte var inde og blive vaccineret og målt og vejet i dag ( forsinket 5 mdrs) og hun vejer nu 9,5 kg og måler 70 cm, så der er vist ik noget at sige til jeg syntes hun bliver stor!! Vh stine

Anmeld

21. januar 2013

StineW79

Nattøs skriver:

isabella er 65cm lang og vejer 7,8 kg 6 måneder på tirsdag.

Alberte var til forsinket 5 mdrs tjek + vaccnitation i dag. Og hun vejer 9,5 kg og måler 70 cm. Hun er en dejlig lille tyksak! Vh stine

Anmeld

21. januar 2013

Jibbe

Hun er da en dejlig stor pige nu hende Alberte

Anmeld

21. januar 2013

StineW79

Jibbe skriver:

Hun er da en dejlig stor pige nu hende Alberte

Ja hun bliver dejlig rund! Og jeg syntes jo det er helt vildt at tænke på, at hun nu 6 1/2 mdr gammel, er lige så stor som hendes storesøster var, da hun var 10 mdr! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.