Hvor store er jere nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.672 visninger
40 svar
0 synes godt om
14. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja hvor store er jeres juli unger nu?? 

Alberte vejer 8,6 kg og bruger nu str 74 i det meste tøj, men 80 i enkelte bodyer. Syntes godt nok hun er en dejlig lille tyksak! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

projekt-ønskebarn

Vi har stadig en bette petit størrelse som kun vejer 6500 og bruger 62, enkelte ting kan hun stadig passe i 56 .

Anmeld

14. december 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Vi har stadig en bette petit størrelse som kun vejer 6500 og bruger 62, enkelte ting kan hun stadig passe i 56 .

Jeg syntes også det er vildt at hun er så "stor" Især når jeg tænker på at hun nu vejer og måler det samme som thea, da hun var ca 9 mdr ( hendes storesøster) 

Hun ruller så heller ik rigtig endnu, tror hun er for rund... Hun ka rulle om på siden, men så kommer maven i vejen

En i min mødregruppe's dreng vejer godt 9 kg, og han er fra d 9/7. 

Det er lidt sjovt, at der er så stor forskel. vh stine

Anmeld

15. december 2012

projekt-ønskebarn

StineW79 skriver:

Jeg syntes også det er vildt at hun er så "stor" Især når jeg tænker på at hun nu vejer og måler det samme som thea, da hun var ca 9 mdr ( hendes storesøster) 

Hun ruller så heller ik rigtig endnu, tror hun er for rund... Hun ka rulle om på siden, men så kommer maven i vejen

En i min mødregruppe's dreng vejer godt 9 kg, og han er fra d 9/7. 

Det er lidt sjovt, at der er så stor forskel. vh stine

Der er flere i min Mødregruppe der vejer over 8 også og de er mellen d. 14-18 juli. Min pige er bare lille, eller følger sin egen kurve men er en lille sag. Her kan vi heller ikke rulle så det træner vi lidt

Ja der er stor forskel men Adora vejede også kun 2990 ved fødslen

Anmeld

15. december 2012

AnnaK89

Er ikke helt klar over det faktisk

Sidste besøg af SP var 26. November - der vejede Carolina 7600 g og var 65 cm.
Men jeg skyder hende da til at være over 8 kg nu
Hun skal til 5 mdrs undersøgelse og vaccination på tirsdag

Carolina ruller fra ryg til mave - det synes hun er meget sjovt

Anmeld

15. december 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Der er flere i min Mødregruppe der vejer over 8 også og de er mellen d. 14-18 juli. Min pige er bare lille, eller følger sin egen kurve men er en lille sag. Her kan vi heller ikke rulle så det træner vi lidt

Ja der er stor forskel men Adora vejede også kun 2990 ved fødslen

Ja alberte vejde 3820 ved fødslen, så allerede der var hun dobbelt så stor som thea, så denne gang føler jeg nærmest jeg har en kæmpe baby. Men tror hun er ret normal. Men puha hun vokser jo ud af alt hendes tøj med raket fart! Min dejlige tyksak! Vh stine

Anmeld

15. december 2012

StineW79

AnnaKJ skriver:

Er ikke helt klar over det faktisk

Sidste besøg af SP var 26. November - der vejede Carolina 7600 g og var 65 cm.
Men jeg skyder hende da til at være over 8 kg nu
Hun skal til 5 mdrs undersøgelse og vaccination på tirsdag

Carolina ruller fra ryg til mave - det synes hun er meget sjovt

Tror vi venter til efter jul, med lægen. Så bliver hun godt nok 6 mdr, men sidst fik hun skoldkopper, og orker næsten ik syg barn over julen! 

Alberte har rullet fra mave til ryg et par gange, men tror nu mest det har været uheld, for hun begynder at græde hver gang det sker. Også går thea bare hen og ruller hende om på maven igen, for hun ska da ik være ked af at ligge på mave ( dejlige børne logik ik? ) vh stine

Anmeld

15. december 2012

AnnaK89

StineW79 skriver:

Tror vi venter til efter jul, med lægen. Så bliver hun godt nok 6 mdr, men sidst fik hun skoldkopper, og orker næsten ik syg barn over julen! 

Alberte har rullet fra mave til ryg et par gange, men tror nu mest det har været uheld, for hun begynder at græde hver gang det sker. Også går thea bare hen og ruller hende om på maven igen, for hun ska da ik være ked af at ligge på mave ( dejlige børne logik ik? ) vh stine

Nej selvfølgelig skal hun da ikke ligge og være ked af det
Carolina er absolut heller ikke glad for at trille fra mave til ryg, hun bliver bange og stritter imod når hun kommer om på siden at ligge

Carolina er også blevet 5 mdr, men de havde ikke tid før den 18. Dec
Heldigvis reagerede hun ikke sidste gang, så tror ikke hun bliver syg af vaccinationen

Anmeld

15. december 2012

StineW79

AnnaKJ skriver:

Nej selvfølgelig skal hun da ikke ligge og være ked af det
Carolina er absolut heller ikke glad for at trille fra mave til ryg, hun bliver bange og stritter imod når hun kommer om på siden at ligge

Carolina er også blevet 5 mdr, men de havde ikke tid før den 18. Dec
Heldigvis reagerede hun ikke sidste gang, så tror ikke hun bliver syg af vaccinationen

Dejligt at man altid ka regne med at storesøster kommer til undsætning i hvert fald eller også tænker thea måskebare der er mere ro, når babyen ik larmer..  Alberte ka godt li at trille om på siden, og ligge og hive i sine føder osv. Det er bare de bedste at lege med lige nu! Vh stine

Anmeld

15. december 2012

AnnaK89

StineW79 skriver:

Dejligt at man altid ka regne med at storesøster kommer til undsætning i hvert fald eller også tænker thea måskebare der er mere ro, når babyen ik larmer..  Alberte ka godt li at trille om på siden, og ligge og hive i sine føder osv. Det er bare de bedste at lege med lige nu! Vh stine

Dem er Carolina også vild med
Hun vil også gerne rulle fra ryggen om på siden, men bestemt ikke fra maven og om på siden - tror hun bliver bange når det går baglæns

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.