Hvor store er jere nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

projekt-ønskebarn

StineW79 skriver:

Ja alberte vejde 3820 ved fødslen, så allerede der var hun dobbelt så stor som thea, så denne gang føler jeg nærmest jeg har en kæmpe baby. Men tror hun er ret normal. Men puha hun vokser jo ud af alt hendes tøj med raket fart! Min dejlige tyksak! Vh stine

Ja så længe de følger deres egne kurver så er de jo helt som de skal være. Bliver dog lidt misundelig over at læse at jeres ruller fra mave til ryg. Det gør vi slet slet ikke her og synes slet ikke engang at det et tæt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
projekt-ønskebarn skriver:

Ja så længe de følger deres egne kurver så er de jo helt som de skal være. Bliver dog lidt misundelig over at læse at jeres ruller fra mave til ryg. Det gør vi slet slet ikke her og synes slet ikke engang at det et tæt på

Det er også kun sket et par gange, inden for de sidste par dage. Og er sikker på det har været uheld! Vh stine

Anmeld

15. december 2012

projekt-ønskebarn

StineW79 skriver:

Det er også kun sket et par gange, inden for de sidste par dage. Og er sikker på det har været uheld! Vh stine

Man vil så gerne have at de kan alt på de rigtige tidspunkter i forhold til bøgerne men realiteterne viser noget helt andet!!

Anmeld

16. december 2012

StineW79

Man vil så gerne have at de kan alt på de rigtige tidspunkter i forhold til bøgerne men realiteterne viser noget helt andet!!

Man ska bare lade være med at læse bøgerne!! 

Min store datter er født 6 uger før tid, så hun var jo "bagud" motorisk på en del punkter i lang tid. Og har en veninde hvis dreng er 10 dage ældre end hende, der bare var langt foran, så når vi var sammen, var det helt vildt at tænke på at de jo var lige gamle. Nu de er 4 år, ka de fulstændig det samme. 

Man ska bare tror på at de små nok ska få lært det de ska, hvis vi bare tage det stille og roligt, og for Guds skyld lader være med at samligne for meget med andre børn! Vh stine

Anmeld

16. december 2012

projekt-ønskebarn

StineW79 skriver:

Man ska bare lade være med at læse bøgerne!! 

Min store datter er født 6 uger før tid, så hun var jo "bagud" motorisk på en del punkter i lang tid. Og har en veninde hvis dreng er 10 dage ældre end hende, der bare var langt foran, så når vi var sammen, var det helt vildt at tænke på at de jo var lige gamle. Nu de er 4 år, ka de fulstændig det samme. 

Man ska bare tror på at de små nok ska få lært det de ska, hvis vi bare tage det stille og roligt, og for Guds skyld lader være med at samligne for meget med andre børn! Vh stine

Det tror jeg at du har meget ret i, tror bare at man går mere efter bogen med den første fordi man ikke ved bedre

Anmeld

18. december 2012

AnnaK89

Det tror jeg at du har meget ret i, tror bare at man går mere efter bogen med den første fordi man ikke ved bedre

Uhha det er jeg også slem til
Har en veninde, hvis datter selv kunne sætte sig op, da hun var 5 mdr. Carolina er 5½ måned, og gør overhovedet ikke antræk til at sætte sig op.
En anden bekendt pige som er yngre møver sig baglæns på maven - det gør Carolina ikke.
Og igen, en anden venindes pige, som er 9 uger yngre, har lige fået en tand - det har Carolina heller ikke!

Synes hurtigt man kan blive frustreret over at læse alle de ting. Ja, Carolina ruller fra ryg til mave, men det er nærmest også det eneste hun gør.

Anmeld

18. december 2012

StineW79

AnnaKJ skriver:

Har en veninde, hvis datter selv kunne sætte sig op, da hun var 5 mdr. Carolina er 5½ måned, og gør overhovedet ikke antræk til at sætte sig op.
En anden bekendt pige som er yngre møver sig baglæns på maven - det gør Carolina ikke.
Og igen, en anden venindes pige, som er 9 uger yngre, har lige fået en tand - det har Carolina heller ikke!

Synes hurtigt man kan blive frustreret over at læse alle de ting. Ja, Carolina ruller fra ryg til mave, men det er nærmest også det eneste hun gør.

Ork så gør hun da mere end alberte!  Alberte ruller om på siden, også kommer hun ik længer, for hendes dejlig lille tykke mave! Vh stine

Anmeld

18. december 2012

projekt-ønskebarn

AnnaKJ skriver:

Min dut gør ingen af delene og er mester i at aammenligne. Prøver at lade være selvom det er svært. Trøster mig med at hun er dejlig glad og trives stort og græder kun når hun er overtræt eller meget sulten

Anmeld

19. december 2012

Ditte-3

ved ik hvor meget han vejer pt , skal ha sunhedsplejsken på besøg i morgen sååå spende

men han spiser godt

i får lige et billed af min bamse sss

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. december 2012

StineW79

Ditte-3 skriver:

ved ik hvor meget han vejer pt , skal ha sunhedsplejsken på besøg i morgen sååå spende

men han spiser godt

i får lige et billed af min bamse sss

årh ja det bliver spændene i morgen!!

i får også lige et par billeder af min dejlig, lille tyksak vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.