Hjælp til prævention

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

Tip!

Karla skriver:

Det lyder da helt bestemt også som et godt alternativ
Hvad så når man går i bad, ryger det så ikke af?

Nej det gør det ikke.. Jeg har også været i svømmehallen med det på, og der skete ingenting.. Det blir "snavset" omkring plastret, men det er fnuller fra ens tøj.. 

Jeg giver forresten ca 250 kr for plastre til 3 mdr.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Karla

BMF skriver:

Nej det gør det ikke.. Jeg har også været i svømmehallen med det på, og der skete ingenting.. Det blir "snavset" omkring plastret, men det er fnuller fra ens tøj.. 

Jeg giver forresten ca 250 kr for plastre til 3 mdr.. 

Okay, tusind tak
Det må jeg høre lægen om

Anmeld

15. december 2012

KarinOM

Hvad med pessar når det ikke er for længere tid? Så slipper du helt for alt det der hormon-halløj :-)  

Anmeld

15. december 2012

Meyer

Profilbillede for Meyer
En kobberspiral er ikke ret dyr, mener jeg gaver 200 - 300 kr for min. Det er hormonspiralen der koster omkring 1200

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Karla skriver:

Hej.

Manden og jeg har i dag besluttet, at vi vil holde en pause fra projekt baby. Nu har vi kæmpet siden september 2011, og har gennemgået en GUL, en SA og en BIO. Vi ønsker begge brændende at blive forældre, men jeg tror min krop har brug for en lille pause.

Vi besluttede os for, at holde en pause, og imellemtiden kan jeg så få HPV-vaccinen. Men hvad så med prævention?
Kondom dur ikke til os, da ingen af os nyder sex med det. Jeg har ikke den store lyst til at starte på p-piller igen, da jeg frygter meget det med blodpropper. + at så skal vi jo starte helt forfra, når jeg har fået vaccinerne. Det tog lige omkring et år, før min krop var sig selv efter p-piller, da vi igangsatte projekt baby. Hvad er alternativet?

jeg har førhen været rigtig glad for p-ring - så der heller ikke noget du skal huske hverdag

Anmeld

15. december 2012

Karla

KarinOM skriver:

Hvad med pessar når det ikke er for længere tid? Så slipper du helt for alt det der hormon-halløj :-)  

Det er også en mulighed, jeg ved bare om det lige er mig. At skulle huske på det, hver gang vi skal have sex

Anmeld

15. december 2012

Karla

Meyer skriver:

En kobberspiral er ikke ret dyr, mener jeg gaver 200 - 300 kr for min. Det er hormonspiralen der koster omkring 1200

Okay tak for svar. Jeg må lige snakke med lægen om, hvad han mener bedst kan betale sig

Anmeld

15. december 2012

Karla

FrkZier skriver:

jeg har førhen været rigtig glad for p-ring - så der heller ikke noget du skal huske hverdag

Tak for svar
Hvordan er det med p-ring, sidder den der hele tiden, eller skal den tages i inden sex?

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Karla skriver:

Tak for svar
Hvordan er det med p-ring, sidder den der hele tiden, eller skal den tages i inden sex?

jeg havde min siddende hele tiden, men den kan tages ud og være ude i om til 2 timer, så skal den bare lige skylles inden den sættes op igen

Anmeld

15. december 2012

Karla

FrkZier skriver:

jeg havde min siddende hele tiden, men den kan tages ud og være ude i om til 2 timer, så skal den bare lige skylles inden den sættes op igen

Okay, tak jeg hører lægen ad, hvad han vil anbefale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.