Hjælp til prævention

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

Karla

Mettefpigen skriver:

Det kan selvfølgelig være du kan finde en anden løsning med lægen, men jeg kan ihvertfald ikk komme på andet prævention end det nævnte.... Men synes kun der er p-piller tilbage....

Jeg kom selv lige i tanke om minipiller, der jo ikke skulle indeholde så mange hormoner. Men jeg ved slet ikke noget om det. Så må nok hellere bare have en snak med lægen. Tak for dine svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Lotzen

Karla skriver:

Okay, nej så kan det nok ikke helt betale sig
Det er ellers smart, at det ikke har de samme bivirkninger eller noget

Har kun givet 240 kr for min kobberspiral, og har ingen problemer haft med den

Anmeld

14. december 2012

Mettefpigen

Karla skriver:

Jeg kom selv lige i tanke om minipiller, der jo ikke skulle indeholde så mange hormoner. Men jeg ved slet ikke noget om det. Så må nok hellere bare have en snak med lægen. Tak for dine svar

Gud ja, der kan du bare se Tag en snak med lægen, så finder i sikkert ud af noget Og held og lykke med pb

Anmeld

14. december 2012

Karla

Lotzen skriver:

Har kun givet 240 kr for min kobberspiral, og har ingen problemer haft med den

Hold da op, det var da noget af en prisforskel jeg må tage en snak med lægen så

Anmeld

14. december 2012

Lotzen

Hold da op, det var da noget af en prisforskel jeg må tage en snak med lægen så

Lyder som en god ide men synes bestemt den er værd at overveje hvis man skal igang med projekt baby, da den jo ikke 'efterlader' noget i kroppenheld og lykke

Anmeld

15. december 2012

Karla

Hvis nu jeg skal starte på almindelige p-piller igen, ville det så ikke være bedst at få p-piller der hører under 2. generation? Dem jeg fik førhen var under 3. generation. Er der stor forskel på dem?

Anmeld

15. december 2012

Tip!

Hva med p plaster? 

Anmeld

15. december 2012

Karla

BMF skriver:

Hva med p plaster? 

Det har jeg slet ikke hørt om. Det må jeg undersøge, hvad er for noget. Vil godt lige være lidt forberedt, når jeg skal ned til lægen

Anmeld

15. december 2012

Tip!

Karla skriver:

Det har jeg slet ikke hørt om. Det må jeg undersøge, hvad er for noget. Vil godt lige være lidt forberedt, når jeg skal ned til lægen

Det er et plaster som du sætter på kroppen.. jeg plejer at sætte mit på maven eller armen.. Jeg har det så på i en uge, så skifter jeg til et nyt. Så har jeg plaster på i 3 uger, så en uges pause. Så starter jeg op igen, ligesom på p piller.. 

Det afgiver vel hormoner som andre midler, men jeg skal ikke huske den p pille hver dag, og jeg fylder ikke mon krop med noget unødvendigt.. 

Anmeld

15. december 2012

Karla

BMF skriver:

Det er et plaster som du sætter på kroppen.. jeg plejer at sætte mit på maven eller armen.. Jeg har det så på i en uge, så skifter jeg til et nyt. Så har jeg plaster på i 3 uger, så en uges pause. Så starter jeg op igen, ligesom på p piller.. 

Det afgiver vel hormoner som andre midler, men jeg skal ikke huske den p pille hver dag, og jeg fylder ikke mon krop med noget unødvendigt.. 

Det lyder da helt bestemt også som et godt alternativ
Hvad så når man går i bad, ryger det så ikke af?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.