Plukkeveer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

Muhmi

Janni. skriver:

for dig søde.

De bliver ved... Men ser lige tiden lidt an

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Muhmi

LilleNyPåVej skriver:

Jeg har mærket til plukveer siden uge 20 ca tror jeg nok, det startede i hvert fald omkring de 20 uger  Jeg sidder stadig med mave på og skal føde om 6 uger, eller der har jeg da i hvert fald termin 

Så jeg håber ikke at det betyder noget ilde at du kan mærke dine plukveer  som du siger er alle graviditeter forskellige, og jeg troede faktisk altid at man mærkede til plukveer sådan halvvejs igennem graviditeten - ja eller i hvert fald bare ikke op til at det bliver en fødsel 

Jeg har ikke haft plukkeveer før andet end lige da jeg fødte Silas, så ved ikke hvordan de føles når de ikke går hen i rigtige veer

Men jeg håber da at det bare er plukkeveer og ikke noget modningsnoget der er gang...

Selvom min slimprop gik to gange i sidste uge og i hele graviditeten er gået mellem 6 og 8 gange ca. så håber jeg bare det går i sig selv

Anmeld

14. december 2012

Muhmi

FrkZier skriver:

jeg er også begyndt at få plukveer, og jeg er altså kun i 21. uge - så jeg satser stærkt på det ikke er et tegn på  han er på vej ud og jeg håber da heller ikke at din lille dreng er på vej ud endnu

Jamen jeg har også hørt at det er meget normalt at få dem i midten af graviditeten, problemet er at jeg jo egentlig er "ok" tæt på termin til at de måske kunne udvikle sig og det er nok det der er lidt "skræmmende"

Anmeld

14. december 2012

Muhmi

Camillos skriver:

syns da du sku prøve at ringe til fg og snakke med dem omkr din bekymring.. så de lige kan undersøge dig : så kan du jo få ve hæmmende medicin så plukkeveerne ikke forkorter livmoderhalsen og du ricikerer at føde for tidligt..

Årh, ej jeg ved jeg lyder mega uansvarlig lige nu hehe..

Men det orker jeg simpelthen ikke... I hvert fald ikke før jeg er sikker på der er gang i et eller andet, for sygehuset ligger 45 km væk, vi har ingen bil og jeg har lige sat aftensmaden over hehehe...

Ej jeg ved godt det lyder total åndsvagt, men så længe jeg ikke er meget bekymret, så venter jeg lige lidt med at ringe... Hvis jeg får ondt i ryggen, så skal jeg nok ringe

Anmeld

14. december 2012

simone_jacobsen

Fwf skriver:

håber alt er som det skal være

Måske dumt spørgsmål :I  hvordan føles plukkveer egentligt?

Ingen spørgsmål er dumme
Tror det er såå forskelligt fra kvinde til kvinde. Jeg kan overhovedet ikke mærke mine plukveer - og jeg har mange - men min mave spidser sig op og bliver heelt hård, men kan INTET mærke!!

Anmeld

14. december 2012

FF

Muhmi skriver:

Lige nu føles de som jag, de varer 3-5 sekunder og gør egentlig lidt ondt.... De der jag føles en lille smule som sidestik, bare nederst i maven...

De plukkeveer jeg havde med Silas kan jeg faktisk ikke rigtig huske ordenligt, jeg det var vist nok sådan noget ligende og så blev de bare værre og værre

okeey :I tak for svaret

Anmeld

14. december 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Jamen jeg har også hørt at det er meget normalt at få dem i midten af graviditeten, problemet er at jeg jo egentlig er "ok" tæt på termin til at de måske kunne udvikle sig og det er nok det der er lidt "skræmmende"

ja det jo egentlig rigtig nok, du er jo lidt tættere på, men mon ikke det er 'falsk alarm' han skal ihvertfald som minimum lige blive derinde til 37+ så han er færdigbagt, så det kan du godt lige sørge for hehe

Anmeld

14. december 2012

FF

simone_jacobsen skriver:

Ingen spørgsmål er dumme
Tror det er såå forskelligt fra kvinde til kvinde. Jeg kan overhovedet ikke mærke mine plukveer - og jeg har mange - men min mave spidser sig op og bliver heelt hård, men kan INTET mærke!!

Okeey :I tak for svaret 

Anmeld

14. december 2012

Camillos

Muhmi skriver:

Årh, ej jeg ved jeg lyder mega uansvarlig lige nu hehe..

Men det orker jeg simpelthen ikke... I hvert fald ikke før jeg er sikker på der er gang i et eller andet, for sygehuset ligger 45 km væk, vi har ingen bil og jeg har lige sat aftensmaden over hehehe...

Ej jeg ved godt det lyder total åndsvagt, men så længe jeg ikke er meget bekymret, så venter jeg lige lidt med at ringe... Hvis jeg får ondt i ryggen, så skal jeg nok ringe

okay.... håber ikke det er noget havde selv regelmessigt plukkeveer da jeg var i uge 34..... kom på sygehuset og min krop var sq igang med at forberede sig til fødslen(havde jeg egentlig ikke regnet med).. så fik ve hæmmer og sku holde mig i ro.. jo før jo bedere   kan godt se det virker u overskueligt....når i ingen bil har .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.