Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er begyndt at få små jag i livmoderen, de varer ikke længe ad gangen, højst et par sekunder... Men håber ikke det udvikler sig... Ham den lille skulle jo gerne blive derinde i to mdr. endnu....
Ved godt det er meget normalt... Men med Silas begyndte min fødsel i plukkeveer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså jeg havde mange plukkeveer fra uge 21 her i min sidste graviditet og rigtig mange mellem uge 32 og 36. Men fødte heldigvis først 38+2, så det behøver jo ikke altid at betyde noget. Men forstår dig godt, jeg har da også været bekymret til tider og kan da godt se at når du har oplevet det før og det er endt i fødsel, så er det klart du bekymrer dig. Har du talt med din jordemoder om det?
Kellie skriver: Altså jeg havde mange plukkeveer fra uge 21 her i min sidste graviditet og rigtig mange mellem uge 32 og 36. Men fødte heldigvis først 38+2, så det behøver jo ikke altid at betyde noget. Men forstår dig godt, jeg har da også været bekymret til tider og kan da godt se at når du har oplevet det før og det er endt i fødsel, så er det klart du bekymrer dig. Har du talt med din jordemoder om det?
Ja og jeg har faktisk aldrig haft plukkeveer før, undtagen op til fødsel... Så synes det er en smule tidligt, men ved også godt at der ikke er nogle graviditeter der er ens... Men alligevel
Nej det er først begyndt for en halv times tid siden, så vil lige se om det går i sig selv igen
De er ikke blevet værre endnu, så jeg håber at alting er som det skal være...
Jeg mærker masser af sprk og tumlen derinde fra
Muhmi skriver: Er begyndt at få små jag i livmoderen, de varer ikke længe ad gangen, højst et par sekunder... Men håber ikke det udvikler sig... Ham den lille skulle jo gerne blive derinde i to mdr. endnu.... Ved godt det er meget normalt... Men med Silas begyndte min fødsel i plukkeveer
Jeg har mærket til plukveer siden uge 20 ca tror jeg nok, det startede i hvert fald omkring de 20 uger Jeg sidder stadig med mave på og skal føde om 6 uger, eller der har jeg da i hvert fald termin
Så jeg håber ikke at det betyder noget ilde at du kan mærke dine plukveer som du siger er alle graviditeter forskellige, og jeg troede faktisk altid at man mærkede til plukveer sådan halvvejs igennem graviditeten - ja eller i hvert fald bare ikke op til at det bliver en fødsel
jeg er også begyndt at få plukveer, og jeg er altså kun i 21. uge - så jeg satser stærkt på det ikke er et tegn på han er på vej ud og jeg håber da heller ikke at din lille dreng er på vej ud endnu
Muhmi skriver: De er ikke blevet værre endnu, så jeg håber at alting er som det skal være... Jeg mærker masser af sprk og tumlen derinde fra
syns da du sku prøve at ringe til fg og snakke med dem omkr din bekymring.. så de lige kan undersøge dig : så kan du jo få ve hæmmende medicin så plukkeveerne ikke forkorter livmoderhalsen og du ricikerer at føde for tidligt..
håber alt er som det skal være
Måske dumt spørgsmål :I hvordan føles plukkveer egentligt?
Fwf skriver: håber alt er som det skal være Måske dumt spørgsmål :I hvordan føles plukkveer egentligt?
Lige nu føles de som jag, de varer 3-5 sekunder og gør egentlig lidt ondt.... De der jag føles en lille smule som sidestik, bare nederst i maven...
De plukkeveer jeg havde med Silas kan jeg faktisk ikke rigtig huske ordenligt, jeg det var vist nok sådan noget ligende og så blev de bare værre og værre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128