Bil med plads til tre børn og to voksne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

Hulubulu86

Nu bor jeg ikke i Danmark så ved slet ikke om man kan købe vores bil der (ved man kan i Tyskland). Vi har en GMC Acadia (7sæder) og den er jeg helt vild med, det er en af de lækreste biler jeg har siddet i og kørt i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Pigent

VW Touran (Jeg synes den er så meget pænere end Citroen Berlingo, VW Caddy og Pegout Partner)

Opel Zafira

Nissan Note (Er i tvivl om der kan være 3 autostole)

Toyota Verso

Mazda 5

Anmeld

14. december 2012

Alexander&Lærke

Det skal jo nok være en mpv str. de har vel alle 3 seperete bagsæder ala   renault senic. Selvom din mand ikke kan lide renault, forstår jeg nu ikke .... hehe, har nemlig selv en som køre ubeklageligt på 4 år.... Nå men kender det godt min mand er også kræsen med biler herhjemme er skoda, kia, og sådan en type som en spark også på hadelisten og køres kun af nogel som intet ved om biler efter hans mening...

Men jeg ville nok gå efter en mpv type. 

Min mand har en subaru outback, det ellers en stor bil men der kan heller ikke være 3 stole bagi, derfor tror det er er bedst med en mpv.

Anmeld

20. december 2012

IG

Giraffen skriver:

hihi har han forstand på biler eller er det bare sådan lidt snobberi ?

for det virker underligt at man ikke vil ha en Ford, men gerne fx en Hundai eller en Reneault, der da ikke er i samme kvalitetsklasse som Ford :p

Jeg ved desværre ikke så meget om det, men jeg synes man ser mange familier med mange autostole ha dem i en berlingo (puha en grim bil) eller noget i den dur

men hvad med Toyota? de har nogle gode biler og garanteret også nogle der er godt, store og brede og har plads til en masse autostole

Han hævder at have forstand på biler, men mit bud er at det er rent snobberi... da han foretrækker Audi som vi har privat eller Mercedes som vi har som firmabiler... men altså, jeg skal ikke kunne sige det - og har abselout ingen idé om hvilken bil vi skal vælge...

Reneault vil han IKKE have, han synes det er en møg bil... (hans mor har ikke haft andet end problemer med hendes)

Toyota har vi faktisk slet ikke snakket om, ved du hvilken model der er plads til 6-7 stykker?

Anmeld

20. december 2012

Giraffen

IG skriver:

Han hævder at have forstand på biler, men mit bud er at det er rent snobberi... da han foretrækker Audi som vi har privat eller Mercedes som vi har som firmabiler... men altså, jeg skal ikke kunne sige det - og har abselout ingen idé om hvilken bil vi skal vælge...

Reneault vil han IKKE have, han synes det er en møg bil... (hans mor har ikke haft andet end problemer med hendes)

Toyota har vi faktisk slet ikke snakket om, ved du hvilken model der er plads til 6-7 stykker?

jeg kan desværre ikke huske hvad de hedder men det ka du helt sikkert finde fx på bilbasen.dk

jeg har ikke sååå meget forstand på biler men min kæreste og jeg elsker at se Top Gear og der siger ham Jeremy Clarkson altid at Toyota er "hjernen" inden for biler - altså ikke en blærerøv eller en fartdjævel, men solidt, smart teknologi og godt håndværk

Anmeld

20. december 2012

IG

Giraffen skriver:

jeg kan desværre ikke huske hvad de hedder men det ka du helt sikkert finde fx på bilbasen.dk

jeg har ikke sååå meget forstand på biler men min kæreste og jeg elsker at se Top Gear og der siger ham Jeremy Clarkson altid at Toyota er "hjernen" inden for biler - altså ikke en blærerøv eller en fartdjævel, men solidt, smart teknologi og godt håndværk

Okay, men ellers mange tak... jeg prøver at ringe til en forhandler i morgen, de burde helt sikkert vide det!

Og tak for tippet med Top Gear, den kan jeg helt sikkert bruge mod min mand

Anmeld

20. december 2012

Giraffen

IG skriver:

Okay, men ellers mange tak... jeg prøver at ringe til en forhandler i morgen, de burde helt sikkert vide det!

Og tak for tippet med Top Gear, den kan jeg helt sikkert bruge mod min mand

hehe det er sjovt at det med biler lidt sådan religiøst - jeg synes mange mænd sværger til det ene mærke og ikke vil røre det andet med en ildtang

Anmeld

23. december 2012

Lenats31

Har klaret at få tre på tværs i Peugeot 307SW, Seat Altea Xl og Ford Focus st. ind til videre. VW Passat er også en mulighed.

Det kan godt drille lidt hvis en sidder i 15-36 stol med at spænde ungerne fast i 15-36 kg stolene. Personligt synes jeg ikke det er noget særligt. Men nogle vil nogle synes det.

Anmeld

23. december 2012

LinLin

Vi har en Audi a8 - der er plads

Ellers vw touran, Opel zafira ol

Anmeld

23. december 2012

Pige2009

IG skriver:

Min mand og jeg venter nu mit første barn, han har to fra tidligere som vi har i en 7/7 løsning.

Men, nu til sommer hvor baby kommer, er vores nuværende bil desværre ikke stor nok og skal derfor udskiftes.... men hvilken bil har plads til tre børn (alle i autostole, 4 år, 6 år & kommende baby)

Min mand er meget "kræsen" hvad angår biler, og han vil derfor hverken have en ford, citroen eller peugeot - men hvad er der så af muligheder?

Honda FRV med 6 sæder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.