Bil med plads til tre børn og to voksne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

IG

TaAsJu skriver:

Vi står i noget af den samme situation.. Vi ha også3 børn alle i autostole... og lige pt har vi en lille mitsubitci (staves) colt.. dejlig lille bil, som køre langt på literen.. dog vi kan fint være der når manden er ude og sejle  Men det er en helt anden sag når han er hjemme

vi kigger på en vw Touren (staves) eller en Kia carnival... To rigtig fine biler...

Jeg kan finde mange biler der passer til tre børn, og én forældre jeg tror dog bare ikke min mand er SÅ begejstret for den ide

Jeg har ikke set den er Kia, hvor mange personer er den til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

TaAsJu

IG skriver:

Jeg kan finde mange biler der passer til tre børn, og én forældre jeg tror dog bare ikke min mand er SÅ begejstret for den ide

Jeg har ikke set den er Kia, hvor mange personer er den til?

He he nej det er ikke sikkert...

der er plads til 6.. med 3 børn, en hund på 40 kg og en barnevogn så kraver det plads og det fan der nemt være i den....

Anmeld

13. december 2012

IG

TaAsJu skriver:

He he nej det er ikke sikkert...

der er plads til 6.. med 3 børn, en hund på 40 kg og en barnevogn så kraver det plads og det fan der nemt være i den....

Tak, den må jeg lige foreslå for mandse

Anmeld

13. december 2012

MorTil4<3

vi har en skoda otavia

og den er der rigeligt plads til 3 autostole

Anmeld

13. december 2012

TaAsJu

IG skriver:

Tak, den må jeg lige foreslå for mandse

Min mand er også kræsen og de mærker du nævner er også et No og her hjemme... 

Og han syntes den fed...

Anmeld

13. december 2012

IG

TaAsJu skriver:

Min mand er også kræsen og de mærker du nævner er også et No og her hjemme... 

Og han syntes den fed...

Super, jeg krydser fingre for jeg er godt nok ved at gå bananas over det

Anmeld

14. december 2012

pcoramt

IG skriver:

Min mand og jeg venter nu mit første barn, han har to fra tidligere som vi har i en 7/7 løsning.

Men, nu til sommer hvor baby kommer, er vores nuværende bil desværre ikke stor nok og skal derfor udskiftes.... men hvilken bil har plads til tre børn (alle i autostole, 4 år, 6 år & kommende baby)

Min mand er meget "kræsen" hvad angår biler, og han vil derfor hverken have en ford, citroen eller peugeot - men hvad er der så af muligheder?

Jeg ville nok vælge vw eller Volvo.. De er os lavet til vores klima

Anmeld

14. december 2012

IG

pcoramt skriver:

Jeg ville nok vælge vw eller Volvo.. De er os lavet til vores klima

Ved du hvilken model Volvo der kan være min. 3 autosæder i på bagsædet?

Anmeld

14. december 2012

BornToBe

Hvad med en Mazda5? Vi var ude for at prøve en, og regner med vi køber en til april. Der er 7 sæder i. Men tror godt der kan være 3 autostole på bagsædet. Og så kan man lægge de ekstra stole ned, så der er god bagageplads. 

Og så¨er det med skydedør, så man slipper for ungerne hamrer døren op i nabobilen

Anmeld

14. december 2012

Giraffen

IG skriver:

Min mand og jeg venter nu mit første barn, han har to fra tidligere som vi har i en 7/7 løsning.

Men, nu til sommer hvor baby kommer, er vores nuværende bil desværre ikke stor nok og skal derfor udskiftes.... men hvilken bil har plads til tre børn (alle i autostole, 4 år, 6 år & kommende baby)

Min mand er meget "kræsen" hvad angår biler, og han vil derfor hverken have en ford, citroen eller peugeot - men hvad er der så af muligheder?

hihi har han forstand på biler eller er det bare sådan lidt snobberi ?

for det virker underligt at man ikke vil ha en Ford, men gerne fx en Hundai eller en Reneault, der da ikke er i samme kvalitetsklasse som Ford :p

Jeg ved desværre ikke så meget om det, men jeg synes man ser mange familier med mange autostole ha dem i en berlingo (puha en grim bil) eller noget i den dur

men hvad med Toyota? de har nogle gode biler og garanteret også nogle der er godt, store og brede og har plads til en masse autostole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.