Bil med plads til tre børn og to voksne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.182 visninger
30 svar
0 synes godt om
13. december 2012

IG

Min mand og jeg venter nu mit første barn, han har to fra tidligere som vi har i en 7/7 løsning.

Men, nu til sommer hvor baby kommer, er vores nuværende bil desværre ikke stor nok og skal derfor udskiftes.... men hvilken bil har plads til tre børn (alle i autostole, 4 år, 6 år & kommende baby)

Min mand er meget "kræsen" hvad angår biler, og han vil derfor hverken have en ford, citroen eller peugeot - men hvad er der så af muligheder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Den lykkelige

Kender to som har en super fed touran med optil 7 sæder  nogle i min familie har 3 børn (stadig i autostole allesammen) og de har en Honda.. Så længe der er 3 punkts sele ved alle 3 pladser vel?

Anmeld

13. december 2012

Moma

Vi har en Renault Grand Scenic. Der er 3 enkelte sæder, som kan rykkes frem og tilbage, så der også er plads til 3 autostole, hvis der er behov for det. Den fåes også med 7 sæder, hvor de 2 bageste er i bagagerummet, hvor man så kan slå de 2 bageste sæder op efter behov. 

Anmeld

13. december 2012

CaWi

Jeg ville tage alle tre autostole med når i skal prøve bilerne
Ved at WV og Audi plejer at være godt rummelige. Men det er jo så også biler i den dyrere ende

Anmeld

13. december 2012

IG

Den lykkelige skriver:

Kender to som har en super fed touran med optil 7 sæder  nogle i min familie har 3 børn (stadig i autostole allesammen) og de har en Honda.. Så længe der er 3 punkts sele ved alle 3 pladser vel?

Hmm.... VW Touran Altså, jeg kan godt se ideen, men jeg synes bare det ligner en firma bil/bus

Ved du hvilken model Honda det er?

Alle tre seler på bagsædet i vores nuværende bil har tre punkts seler, men der er ikke plads til tre autosæder, ikke engang to autosæder også en sele pude... eller dvs. det kan lige være der, men jeg synes det er uansvarligt, da stolene så ikke kan stå ordenligt

Anmeld

13. december 2012

IG

CAWI skriver:

Jeg ville tage alle tre autostole med når i skal prøve bilerne
Ved at WV og Audi plejer at være godt rummelige. Men det er jo så også biler i den dyrere ende

Vores nuværende Audi kan ikke have tre sæder på bagsædet

Men god idé med at tage autostole med ud til en forhandler....

Anmeld

13. december 2012

IG

Moma skriver:

Vi har en Renault Grand Scenic. Der er 3 enkelte sæder, som kan rykkes frem og tilbage, så der også er plads til 3 autostole, hvis der er behov for det. Den fåes også med 7 sæder, hvor de 2 bageste er i bagagerummet, hvor man så kan slå de 2 bageste sæder op efter behov. 

Den googlede jeg mig også frem til, men Renault er desværre også på min mands NO GO liste, da hans mor ikke har andet end bøvl med hendes

Mænd og deres tossede ideer

Anmeld

13. december 2012

CaWi

IG skriver:

Hmm.... VW Touran Altså, jeg kan godt se ideen, men jeg synes bare det ligner en firma bil/bus

Ved du hvilken model Honda det er?

Alle tre seler på bagsædet i vores nuværende bil har tre punkts seler, men der er ikke plads til tre autosæder, ikke engang to autosæder også en sele pude... eller dvs. det kan lige være der, men jeg synes det er uansvarligt, da stolene så ikke kan stå ordenligt

Vi har selv haft en Touran og man bliver afhængig af den
Personligt synes jeg også i starten det lignede en firmabil, men ændrede hurtigt mening da vi havde haft den lidt

Anmeld

13. december 2012

TaAsJu

IG skriver:

Min mand og jeg venter nu mit første barn, han har to fra tidligere som vi har i en 7/7 løsning.

Men, nu til sommer hvor baby kommer, er vores nuværende bil desværre ikke stor nok og skal derfor udskiftes.... men hvilken bil har plads til tre børn (alle i autostole, 4 år, 6 år & kommende baby)

Min mand er meget "kræsen" hvad angår biler, og han vil derfor hverken have en ford, citroen eller peugeot - men hvad er der så af muligheder?

Vi står i noget af den samme situation.. Vi ha også3 børn alle i autostole... og lige pt har vi en lille mitsubitci (staves) colt.. dejlig lille bil, som køre langt på literen.. dog vi kan fint være der når manden er ude og sejle  Men det er en helt anden sag når han er hjemme

vi kigger på en vw Touren (staves) eller en Kia carnival... To rigtig fine biler...

Anmeld

13. december 2012

IG

CAWI skriver:

Vi har selv haft en Touran og man bliver afhængig af den
Personligt synes jeg også i starten det lignede en firmabil, men ændrede hurtigt mening da vi havde haft den lidt

Hehe, muligvis...

Min mand er meget opsat på en Mercedes R et eller andet, det er også en 7 personers.... men jeg synes måske det er lidt synd for det ene barn der skal sidde mutters alene helt bagerst ved ikke om det bare er mig?
Jeg tror nemlig ikke at der er plads nok til at have tre autosæder spændt forsvarligt fast på det midsterst bagsæde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.