Nakkefoldsc. i dag, jeres erfaringer ønskes....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

MissMona

miig1989 skriver:

Det er vist kun tidligere i forløbet at det med urin gælder
Så du kan sagtens tisse inden, for det er altså trælst at have blæren fyldt når de scanner en ..

Tak!! Jeg kan ikke fordrage at skulle holde mig så der lettede du lige lidt af besøget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

miig1989

MissMona skriver:

Tak!! Jeg kan ikke fordrage at skulle holde mig så der lettede du lige lidt af besøget!

Det var da så lidt

Og bare tag det roligt, det hele foregår stille og roligt, selvom det selvfølgelig er en meget stor oplevelse

Anmeld

13. december 2012

baby012

MissMona skriver:

Jeg tror det har noget med de der æggehvidestoffer at gøre at de laver rutinetjek til med urinprøven.

Sikke et flot tal! Lige nu ønsker jeg bare vores tal ligger i den gode ende og at hun/han ellers siger alt ser fint ud!

Godt du sagde vandrejournal. Den havde jeg glemt alt om.

Håber ihvertfald i får en dejlig scanning  

Anmeld

13. december 2012

Miss Kat

Det er vist kun tidligere i forløbet at det med urin gælder
Så du kan sagtens tisse inden, for det er altså trælst at have blæren fyldt når de scanner en ..

Sært. Jeg fik at vide, jeg skulle komme med fyldt blære. Tidligere scanner de jo også indefra, hvor det er unødvendigt.

Held og lykke, TS! Hav en fantastisk oplevelse. 

Anmeld

13. december 2012

miig1989

Miss Kat skriver:

Sært. Jeg fik at vide, jeg skulle komme med fyldt blære. Tidligere scanner de jo også indefra, hvor det er unødvendigt.

Jeg blev scannet i uge 9 ca, der var det også udvendigt og havde ikke ret meget tis i blæren :p

Og til nf er man jo rimelig langt, så kan.ikke forstå det med fyldt blære .. Men selvfølgelig hvis man bliver bedt om det, så må man jo gøre det :p

Anmeld

14. december 2012

Miss Kat

Jeg blev scannet i uge 9 ca, der var det også udvendigt og havde ikke ret meget tis i blæren :p

Og til nf er man jo rimelig langt, så kan.ikke forstå det med fyldt blære .. Men selvfølgelig hvis man bliver bedt om det, så må man jo gøre det :p

Så må det være forskelligt fra sted til sted, hvordan de vælger at gøre det.

Anmeld

14. december 2012

merichs

Miss Kat skriver:

Jeg fik også at vide at blæren skulle være fyldt 

Anmeld

14. december 2012

miig1989

Miss Kat skriver:

Så må det være forskelligt fra sted til sted, hvordan de vælger at gøre det.

Jaeh, det må det vel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.