trolden33 skriver:
hi hi... ja vi ser alle forskelligt på vores vægt, størrelse osv.
Jeg tager mig selv i at kigge mave billeder fra tid til anden for at sammenligne om jeg er gigant stor eller mere i normalen. Jeg ved jo godt inderst inde at jeg nok er i normalen, jeg er normalvægtig, normal standard højde og med 2 barn,... Meeeen,.. det gør ikke at jeg ik også sammenligner. hi hi
Jeg synes som sagt stadig det er super fint (lille) vægtstigning du har når du er i uge 16. Der er ingen tvivl om at det kommer i hop. det gjorde det for mig i sidste graviditet. nærmest fra den ene dag til den anden havde jeg taget 1-1,5 på.. stod bare og gloede på vægten og tænkte "WTH ????" ha ha ha... 

Til gengæld havde jeg så tabt mig 500 gr (hvilket jeg dog vil tro er en engangs ting) her sidst jeg var på vægten og jeg vil gætte på at hopper jeg på vægten i morgen så er den tilbage til de plus 500 gr og evt mere.
Sålænge man bare er opmærksom UDEN at blive hysterisk så går det nok for os alle.
Så vil stadig sige at 4,5 kg er ik meget. Eller det synes jeg ikke. 
Jeg må vende tilbage til tråden med opdatering når jeg rammer min uge 16 så vil jeg nemlig vædde på at jeg er over dine kg samlet.. he he.. og det er endda med at jeg gør noget ved ik at tage for meget på. 
bare rolig, du ikke den eneste
- jeg sidder meget ofte(nok for ofte) og kigger på mavebilleder af andre, for at se hvordan min mave er i forhold til andres, jeg voksede relativt meget i starten, så der var min mave stor i forhold til alle andre, på trods af lille vægtstigning, men nu tror jeg min mave er ret gennemsnitlig af en der er i 21. uge 
ja man skal passe på ikke at blive for hys, fordi altså - vægtstigning kan jo ikke undgåes som gravid, og da slet ikke når man starter ud på en sund og normal start vægt 
men tak, det dejligt at høre at nogen ikke synes det er meget
havde dog et håb om jeg ville ende på MAX +15kg, men bliver lidt i tvivl om jeg kan overholde det, da det jo egentlig først er nu at vægten for alvor begynder at stige.. men uanset hvad, så klare jeg det sku nok 
hehe ja du må lige opdatere hvordan vægten står til, til den tid