Halvvejs! og billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

trolden33

FrkZier skriver:

taaak

haha og så sidder jeg her og synes at +4,5 kg er meget, men det kan jo sagtens være at din vægt går i stilstand, og du måske bare har taget mere på i starten, jeg tog fx ikke såå meget på lige i starten det er først begyndt sådan her efter 16+ ca

hi hi... ja vi ser alle forskelligt på vores vægt, størrelse osv.

Jeg tager mig selv i at kigge mave billeder fra tid til anden for at sammenligne om jeg er gigant stor eller mere i normalen. Jeg ved jo godt inderst inde at jeg nok er i normalen, jeg er normalvægtig, normal standard højde og med 2 barn,... Meeeen,.. det gør ikke at jeg ik også sammenligner. hi hi

Jeg synes som sagt stadig det er super fint (lille) vægtstigning du har når du er i uge 16. Der er ingen tvivl om at det kommer i hop. det gjorde det for mig i sidste graviditet. nærmest fra den ene dag til den anden havde jeg taget 1-1,5 på.. stod bare og gloede på vægten og tænkte "WTH ????" ha ha ha...

Til gengæld havde jeg så tabt mig 500 gr (hvilket jeg dog vil tro er en engangs ting) her sidst jeg var på vægten og jeg vil gætte på at hopper jeg på vægten i morgen så er den tilbage til de plus 500 gr og evt mere.

Sålænge man bare er opmærksom UDEN at blive hysterisk så går det nok for os alle.

Så vil stadig sige at 4,5 kg er ik meget. Eller det synes jeg ikke.

Jeg må vende tilbage til tråden med opdatering når jeg rammer min uge 16 så vil jeg nemlig vædde på at jeg er over dine kg samlet.. he he.. og det er endda med at jeg gør noget ved ik at tage for meget på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

FrkZier

trolden33 skriver:

hi hi... ja vi ser alle forskelligt på vores vægt, størrelse osv.

Jeg tager mig selv i at kigge mave billeder fra tid til anden for at sammenligne om jeg er gigant stor eller mere i normalen. Jeg ved jo godt inderst inde at jeg nok er i normalen, jeg er normalvægtig, normal standard højde og med 2 barn,... Meeeen,.. det gør ikke at jeg ik også sammenligner. hi hi

Jeg synes som sagt stadig det er super fint (lille) vægtstigning du har når du er i uge 16. Der er ingen tvivl om at det kommer i hop. det gjorde det for mig i sidste graviditet. nærmest fra den ene dag til den anden havde jeg taget 1-1,5 på.. stod bare og gloede på vægten og tænkte "WTH ????" ha ha ha...

Til gengæld havde jeg så tabt mig 500 gr (hvilket jeg dog vil tro er en engangs ting) her sidst jeg var på vægten og jeg vil gætte på at hopper jeg på vægten i morgen så er den tilbage til de plus 500 gr og evt mere.

Sålænge man bare er opmærksom UDEN at blive hysterisk så går det nok for os alle.

Så vil stadig sige at 4,5 kg er ik meget. Eller det synes jeg ikke.

Jeg må vende tilbage til tråden med opdatering når jeg rammer min uge 16 så vil jeg nemlig vædde på at jeg er over dine kg samlet.. he he.. og det er endda med at jeg gør noget ved ik at tage for meget på.

bare rolig, du ikke den eneste - jeg sidder meget ofte(nok for ofte) og kigger på mavebilleder af andre, for at se hvordan min mave er i forhold til andres, jeg voksede relativt meget i starten, så der var min mave stor i forhold til alle andre, på trods af lille vægtstigning, men nu tror jeg min mave er ret gennemsnitlig af en der er i 21. uge

ja man skal passe på ikke at blive for hys, fordi altså - vægtstigning kan jo ikke undgåes som gravid, og da slet ikke når man starter ud på en sund og normal start vægt

men tak, det dejligt at høre at nogen ikke synes det er meget havde dog et håb om jeg ville ende på MAX +15kg, men bliver lidt i tvivl om jeg kan overholde det, da det jo egentlig først er nu at vægten for alvor begynder at stige.. men uanset hvad, så klare jeg det sku nok

hehe ja du må lige opdatere hvordan vægten står til, til den tid

Anmeld

14. december 2012

Camillos

FrkZier skriver:

20+0

Synes godt nok denne uge har sneeeglet sig afsted, men nu ramte jeg eeendelig milepælen og har nu 140 dage til termin!

har taget 1,2 kg på - PÅ EN UGE

dvs jeg har nu ialt taget 4,5 kg på

Åhhh så fin

Anmeld

14. december 2012

FrkZier

Camillos skriver:

Åhhh så fin

åh tak søde

Anmeld

18. december 2012

christina92

FrkZier skriver:

20+0

Synes godt nok denne uge har sneeeglet sig afsted, men nu ramte jeg eeendelig milepælen og har nu 140 dage til termin!

har taget 1,2 kg på - PÅ EN UGE

dvs jeg har nu ialt taget 4,5 kg på

Sikke da lillemandens hule vokser! Det klæder dig smukke du ser så dejlig lykkelig ud med den strutmave

Anmeld

18. december 2012

FrkZier

christina92 skriver:

Sikke da lillemandens hule vokser! Det klæder dig smukke du ser så dejlig lykkelig ud med den strutmave

ja han udvider godt derinde

taaaak!

Anmeld

26. december 2012

trolden33

Hej Hej - opdatering mht vægten : jeg aborterede desværre i tirsdags sidste uge  Så maven er ik blevet større. Desværre heller ik meget mindre. Jeg har været til 2 scanninger hvor de har konstateret at der ik længere er et foster. Jeg har blødt i en uge så var "heldig" selv at kunne klare aborten. 

Det er dog hamrende hårdt følelsmæssigt og jeg må indrømme jeg var helt uden ide om hvor hårdt det tager på en.

nu kæmper jeg ik kun med det mentale, men også at smide de 2 kg jeg tog på. Mange vil måske nok sige at de hurtig er smidt, men jeg kender min krop og hovede og ved at det bliver en kamp uden lige at smide dem. Måske endda en uovervindelig kamp. En ting er sikkert - jeg er ik glad. Hverken for som jeg ser ud eller for min situation. Jeg har mange tanker. 

Nu skal mit indlæg ik handle så meget mere om min dumme situation - mere at du skal nyde livet inde i dig. Sålænge alt går fint så er vægten en side ting som du kan tage fat på når baby er ude undine arme. Og jo det bliver nok hårdt at smide de ekstra kg. Det er dfy for de fleste. 

Kh trolden 

Anmeld

28. december 2012

FrkZier

trolden33 skriver:

Hej Hej - opdatering mht vægten : jeg aborterede desværre i tirsdags sidste uge  Så maven er ik blevet større. Desværre heller ik meget mindre. Jeg har været til 2 scanninger hvor de har konstateret at der ik længere er et foster. Jeg har blødt i en uge så var "heldig" selv at kunne klare aborten. 

Det er dog hamrende hårdt følelsmæssigt og jeg må indrømme jeg var helt uden ide om hvor hårdt det tager på en.

nu kæmper jeg ik kun med det mentale, men også at smide de 2 kg jeg tog på. Mange vil måske nok sige at de hurtig er smidt, men jeg kender min krop og hovede og ved at det bliver en kamp uden lige at smide dem. Måske endda en uovervindelig kamp. En ting er sikkert - jeg er ik glad. Hverken for som jeg ser ud eller for min situation. Jeg har mange tanker. 

Nu skal mit indlæg ik handle så meget mere om min dumme situation - mere at du skal nyde livet inde i dig. Sålænge alt går fint så er vægten en side ting som du kan tage fat på når baby er ude undine arme. Og jo det bliver nok hårdt at smide de ekstra kg. Det er dfy for de fleste. 

Kh trolden 

ej puha det jeg rigtig ked af at høre
jeg ved hvor svært det er, har selv været der - og alting ser meget sort ud nu, men jeg lover dig at det nok skal blive lysere igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.