Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
20+0
Synes godt nok denne uge har sneeeglet sig afsted, men nu ramte jeg eeendelig milepælen og har nu 140 dage til termin!
har taget 1,2 kg på - PÅ EN UGE
dvs jeg har nu ialt taget 4,5 kg på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: 20+0 Synes godt nok denne uge har sneeeglet sig afsted, men nu ramte jeg eeendelig milepælen og har nu 140 dage til termin! har taget 1,2 kg på - PÅ EN UGE dvs jeg har nu ialt taget 4,5 kg på
Hvor ér du fint gravid
Og en vægtøgning på 1,2 kg pr uge skal du nok regne med også er en del væske - dog synes jeg bestemt ikke din vægtstigning er voldsom
Hvor ér du fint gravid Og en vægtøgning på 1,2 kg pr uge skal du nok regne med også er en del væske - dog synes jeg bestemt ikke din vægtstigning er voldsom
tak
joeh, kan da håbe på det er væske, men synes godt nok at det er lige lovligt meget på EN uge
Hvor er du fin. Og tillykke med milepælen. Jeg gør dig selskab om en uge.
Miss Kat skriver: Hvor er du fin. Og tillykke med milepælen. Jeg gør dig selskab om en uge.
taaak
det vildt at være halvvejs!
Du er så fin (:
M (: skriver: Du er så fin (:
tak smukke
FrkZier skriver: tak smukke
Og skønt endelig at være halvvejs!
M (: skriver: Og skønt endelig at være halvvejs!
ENDELIG!
den næste tid må gerne gå lidt hurtigere end den forgående uge
FrkZier skriver: ENDELIG! den næste tid må gerne gå lidt hurtigere end den forgående uge
Jeg synes det gik hurtigt fra 20+0-22+0, derefter lidt langsomt igen indtil 23+0, og så er det okay igen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128