Francisca skriver:
Spis B vitaminer. Brug en god hårkur undgå føntørring og glattejern. Ellers så der ikke meget at gøre. Det er normalt da der sker så meget med kroppen når man er gravid. Håret påvirkes af det desværre. Er selv frisør og kan kun sige at intet hjælper rigtig desværre. For hvis du spiser sundt for vitaminer nok ikke er stresset og alt er i fineste orden ja så der ikke meget at gøre desværre. Od du må aldrig sammenligne dig med andre for alle menneskers hår er ikke ens og det forskelligt fra person til person hvordan håret reagere. Med hensyn til du altid har kunne farve dit hår så mange års farvning heller ikke sundt nu ved jeg ikke hvilken farver der brugt men håret tager selvfølgelig skade af det også. Håber det ændre sig lidt igen når du har født
Hej :-)
Ja...det er jo lidt det, der er problemet. Jeg forsøger at undgå glattejern og føntørre men får vildt kruset hår, hvis jeg ikke føntørre og det er helt umuligt at have med at gøre.
Jeg ved godt, at jeg ikke må sammenligne mig med andre, men føj hvor er det træls, når man ser sine gravide og nybagtemødre veninder med tykt og smukt hår mens man selv ligner en tot hø....!
Jeg håber også, at det ændrer sig. Det gør jeg virkeligt! 
Anmeld