Hej piger,
Jeg er simpelthen tudefærdig. Da jeg var gravid med min datter, der groede mit hår helt vildt og var smukt, blankt og tykt. Det var lige indtil hun var 3 mrd, så tabte jeg det, som føltes som 50% af mit hår. Blev VIRKELIGT tyndhåret. Det blev også mere skrøbeligt. Knækker let. Mærkeligt, fordi jeg har farvet hår siden jeg var 15 og er nu 35 og har brugt glattejern i mange år uden problemer. Jeg har ikke kunnet farve det, glatte det eller NOGET som helst.
Nu er jeg så gravid, og jeg har ikke farvet mit hår siden slut juli - så ca 5 mrd, da jeg blev gravid og ville skåne håret. Det nye hår er fint og tykt, men det kan jo lige så godt være pga. graviditeten. Men det andet hår er begyndt at ligne HØ...ja...HØ!!!! Jeg har klippet og klippet og klippet det skide hår og nu er det ved skulderne. Jeg har aldrig ikke kunnet farve mit hår og har aldrig prøvet det er så kort. Derudover ligner det nu hø. Det er jo helt umuligt.
Jeg er 35 år, normalvægtig, spiser sundt og spiser gravitamin og også fiskepillerne derfra.
Har I prøvet det samme? Hvad dælen kan man gøre? Jeg ved godt, at det siges det er hormonerne, og at babyen tager alt den skal bruge fra moderen. Kan man ikke tage flere vitaminer? Eller hvad FANDEN kan jeg gøre? Jeg har ikke spist p-piller siden 2009.
Jeg er faktisk grædefærdig...for det rammer min selvtillid. Og jeg skal giftes i 2014, så forsøger faktisk at få dannet mig et smukt hår. Men...jeg ved jo, at jeg udover at have hø-hår også kommer til at tage en masse, når baby er 3 mrd gammel, så der får jeg så tyndt + høhår. Altså jeg ved sgu ikke hvad jeg skal gøre.
Min kollega fortalte, at med barn nummer et fik hun glat hår og ved barn nr to fik hun kruset høhår. FEDT...er det så det, jeg har i vente?
HIELFE BITTE!!! Er der nogen der har et godt råd?
KRam fra en desparat (men også lykkelig over at skulle blive mor) gravid