vægten :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Anonym trådstarter

Ja så skete det at vægten bevægede sig - opad.. ØV!! Jeg kan bare mærke at jeg bliver så ked af det over det.

Jeg ved jo godt at mna som gravid tager på osv, men jeg har bare kæmpet SÅ meget med vægten altid at det bare er så deprimerende at se den bevæge sig den forkerte vej.

Andre der har det sådan?

Jeg er i 16. uge og har taget 1 kg på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Mettefpigen

1 kg på 16 uger er da vildt flot :-)

Anmeld

12. december 2012

Københavnermor

Anonym skriver:

Ja så skete det at vægten bevægede sig - opad.. ØV!! Jeg kan bare mærke at jeg bliver så ked af det over det.

Jeg ved jo godt at mna som gravid tager på osv, men jeg har bare kæmpet SÅ meget med vægten altid at det bare er så deprimerende at se den bevæge sig den forkerte vej.

Andre der har det sådan?

Jeg kan sagtens forstå dig..

Jeg har også kæmpet med at komme af med alle graviditetskiloene fra sidst, og vejer nu 3 kg mindre end da jeg blev gravid 1. gang.. Og nu skal man så til at være tyk igen, det er lidt med blandede følelser..

Anmeld

12. december 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

1 kg på 16 uger er da vildt flot :-)

Ja det synes jeg egentlig også selv. Men jeg har også kæmpet for at få motion og spise forholdsvist sundt. Det er bare tanken om hvis jeg skal til at tage 19-20 kg på igen som jeg har gjort ved sidste graviditet. Jeg er bare træt af at være fed og overvægtig.

Anmeld

12. december 2012

Anonym trådstarter

EK's Moar skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig..

Jeg har også kæmpet med at komme af med alle graviditetskiloene fra sidst, og vejer nu 3 kg mindre end da jeg blev gravid 1. gang.. Og nu skal man så til at være tyk igen, det er lidt med blandede følelser..

Det er så skrækkeligt at sidde med de følelser

Anmeld

12. december 2012

Københavnermor

Anonym skriver:

Det er så skrækkeligt at sidde med de følelser

Ja, men man må prøve at tænke på at det er det der skal til for en sund og dejlig baby.. Og når man har smidt dem en gang kan man gøre det igen!

Selvom det er svært..

Anmeld

12. december 2012

B&J

det er hårdt når vægten skriger op og op og op, men vil give dig enkæmpe krammer og HUSK babyen begynder at veje og fostervandet også

og kan høre du passer på jamen så tager du heller ikke helt vildt på så under fødsel og bagefter jamen så forsviner de kg igen og når du skal ud og trille med barnevogn og evt amme jamen så kan være du taber mere ind du tager på husk alt det for det er en god ting at vide i baghovede....

og 1kg er såååå flot du kun har taget det på

Anmeld

12. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det er hårdt når vægten skriger op og op og op, men vil give dig enkæmpe krammer og HUSK babyen begynder at veje og fostervandet også

og kan høre du passer på jamen så tager du heller ikke helt vildt på så under fødsel og bagefter jamen så forsviner de kg igen og når du skal ud og trille med barnevogn og evt amme jamen så kan være du taber mere ind du tager på husk alt det for det er en god ting at vide i baghovede....

og 1kg er såååå flot du kun har taget det på

Jo jo men baby vejer jo kun 150 gram på nuværende tidspunkt

Anmeld

12. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Jo jo men baby vejer jo kun 150 gram på nuværende tidspunkt

ja men der er også fostervand... og kroppen skal jo have lidt maven skal jo også vokse

Anmeld

12. december 2012

hekran

Anonym skriver:

Andre der har det sådan?

Medmindre du er overvægtig, ville jeg umiddelbart sige, at 1 kilo er for lidt! Du skal vist kæmpe hårdt, hvis du skal nå at tage 20 kilo på

Det er rigtig flot af dig, så pak skyldfølelsen væk og stol på, at din baby har brug for noget næring for at vokse sig stor og stærk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.