Hej piger.
Har lige et kort spørgsmål...
Hvor gamle var I da i begyndte at læse på en videregående uddannelse?
Jeg er selv 20 år, og starter tidligst på en videregående uddannelse om halvandet års tid, da jeg for nyligt er blevet ansat i et barselsvikariat, som jeg egentlig er rigtig glad for... Nogle gange føler jeg bare at jeg har lidt ''travlt'', men det kan være at det bare er mig 
Og hvilken uddannelse startede i så på? (Bare lige for min nysgerrigheds skyld!)...
Kh CBM.
Jeg var 31 da jeg startede på mit jurastudie.. Jeg skulle jo ikke have børn, så mit ret sorgfrie liv blev pludseligt erstattet af fornuftens stemme der hviskede noget med hykleriske forældre der forlanger hvad de ikke selv var villige til at gå igennem...
Så jeg tog hf da jeg fandt ud af jeg var gravid, klarede den på 1½ år som fjernstuderende og er nu på 1. år på jura. Jeg er sikkert den ældste og deltager ikke i drukture,. Fordelene er at jeg er dygtig, får det maksimale ud af mit studie og jeg kan bagefter gå ud og sige at jeg ikke skal have flere børn.
Inden mit studie sad jeg som kundeservicechef i hovedstadsområdet, nu er jeg i sydjylland og på su. Kæresten, der også starter op på ny uddannelse er ligenu igang med at opgradere en gammel hf så han kan komme på .... øøh, det har jeg så glemt (god kæreste...) men han vil være 33 når han begynder og vil også ende ud med en cand. Vi opgave simpelthen at finde ham et job, var ved at være rigtigt træt af at have ham til at dalre rundt hjemme 
Hop på det - især idag når du har ca 1 million år til du må trække dig tilbage og blive gråhåret med maneg børnebørn. Dit fokus når du har børn er ganske anderledes, dit liv vil automatisk falde ind i en fast rutine som ethvert studie vil have god gavn af.
Anmeld