Jeres alder da i begyndte at studere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.601 visninger
37 svar
0 synes godt om
11. december 2012

SanneJensen

Hej piger.

Har lige et kort spørgsmål...

Hvor gamle var I da i begyndte at læse på en videregående uddannelse?

Jeg er selv 20 år, og starter tidligst på en videregående uddannelse om halvandet års tid, da jeg for nyligt er blevet ansat i et barselsvikariat, som jeg egentlig er rigtig glad for... Nogle gange føler jeg bare at jeg har lidt ''travlt'', men det kan være at det bare er mig

Og hvilken uddannelse startede i så på? (Bare lige for min nysgerrigheds skyld!)...

Kh CBM.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

LinLin

18år -lige efter gym startede jeg på pæd. Sem.

Anmeld

11. december 2012

PernilleogLouis

Jeg var 21

Anmeld

11. december 2012

SKbaby

Hej 

Jeg går på 1. semester på medicin studiet, dvs. jeg er lige startet i september måned. Jeg er 19 år gammel og er ret sikker på, at jeg er en af de aller yngste på årgangen  

Men det har været min drømmeuddannelse i LANG tid, så jeg ville bare i gang hurtigst muligt. Jeg er også rigtig glad for at være kommet i gang. Jeg egner mig simpelthen ikke til sabbatår og lignende. 

Anmeld

11. december 2012

Tip!

Jeg var 24 da jeg startede på pædagog seminariet. Jeg er færdig om 2 år. 

Forinden da læste jeg hf i to år, barsel i et år, småjobs, og min hg.. 

Anmeld

11. december 2012

SanneJensen

SKbaby skriver:

Hej 

Jeg går på 1. semester på medicin studiet, dvs. jeg er lige startet i september måned. Jeg er 19 år gammel og er ret sikker på, at jeg er en af de aller yngste på årgangen  

Men det har været min drømmeuddannelse i LANG tid, så jeg ville bare i gang hurtigst muligt. Jeg er også rigtig glad for at være kommet i gang. Jeg egner mig simpelthen ikke til sabbatår og lignende. 

Hihi sådan er man jo forskellige.. Jeg havde sindssygt meget brug for at komme lidt væk fra lektier, men nu er jeg begyndt at glæde mig lidt til at starte igen. Skal bare lige finde ud af hvad jeg vil læse

Anmeld

11. december 2012

Vilgerneværegravid

26år

Du har ikke travlt overhovedet! Der var flere på mit studie der var over 40år. 

Anmeld

11. december 2012

SanneJensen

Vilgerneværegravid skriver:

26år

Du har ikke travlt overhovedet! Der var flere på mit studie der var over 40år. 

Åh, det var da altid noget!  ...

Anmeld

11. december 2012

Rannvaen

Er 20 og går stadig på gymnasium. Kommer nok til at starte på en vidergående uddannelse når jeg bliver 21 eller 22. Hvis alt går som planlagt starter jeg så på jurastudiet til den tid.

Anmeld

11. december 2012

Aagaard

CBM skriver:

Hej piger.

Har lige et kort spørgsmål...

Hvor gamle var I da i begyndte at læse på en videregående uddannelse?

Jeg er selv 20 år, og starter tidligst på en videregående uddannelse om halvandet års tid, da jeg for nyligt er blevet ansat i et barselsvikariat, som jeg egentlig er rigtig glad for... Nogle gange føler jeg bare at jeg har lidt ''travlt'', men det kan være at det bare er mig

Og hvilken uddannelse startede i så på? (Bare lige for min nysgerrigheds skyld!)...

Kh CBM.

Jeg startede på biologi den sommer jeg fyldte 24, og jeg fyldte 25 sommeren før jeg fik Milja i september og fyldte så 26 her i sommers og er nu igang med 2. år på biologi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.