Katten går i potteplanten!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

o1Mutte

B&J skriver:

åhh nej gør din kat også det, det gør vores kat også ved vores hund. og hun tænker bare jamen den kat er vist lidt for mærkelig

Jeps og katten syntes vist bare det er sjovt. For hunden har slet ikke gjort noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

B&J

o1Mutte skriver:

Jeps og katten syntes vist bare det er sjovt. For hunden har slet ikke gjort noget

nej heller ikke her... ej hvor ville jeg gerne vide hvad de tænker, engang i mellem især når vores kat flyver gennem stuen op på vores hund kigger på den og vil ski bide den i øret så kommer nej lige fra mig af så kigger katten og hunden på mig lige som om jeg er dum

Anmeld

11. december 2012

o1Mutte

B&J skriver:

nej heller ikke her... ej hvor ville jeg gerne vide hvad de tænker, engang i mellem især når vores kat flyver gennem stuen op på vores hund kigger på den og vil ski bide den i øret så kommer nej lige fra mig af så kigger katten og hunden på mig lige som om jeg er dum

De lever deres eget selvstændige liv og det ser de vist helst at vi blander os udenom Det er dem der ejer os og ikke omvendt Men det er også det jeg elsker ved katte

Anmeld

12. december 2012

B&J

o1Mutte skriver:

De lever deres eget selvstændige liv og det ser de vist helst at vi blander os udenom Det er dem der ejer os og ikke omvendt Men det er også det jeg elsker ved katte

jaaaaa de bestemmer de kære små katte. men de giver også så meget til en syntes det er dejligt

Anmeld

12. december 2012

UnderCover37

Hvis den bliver ved så ryger planten bare ud Havde bare håbet man kunne smide noget ovenpå jorden så katten ikke gad gå deri

Jeg havde engang et kat der havde kastet sin kærlighed på en enkelt af mine planter på samme måde som din (faktisk også stor palme) og nød at grave i jorden

Hun forstod ikke at dét måtte hun ikke (selvom hun fint normalt forstod nej) for jorden var bare for fristende så jeg endte med at købe noget hønsenet og sætte omkring planten og hen over potten da det var eneste måde jeg kunne have min plantes jord i fred

Er dine katte indekatte? Og har de legetøj/aktiviteter nok om natten?

Det kan være en af årsagerne ellers er den nok bare blevet forelsket  og så må der andre midler som afdækning eller lign til 

Edit: Hun brugte ikke planten som kattebakke, men nød bare at grave

Anmeld

12. december 2012

o1Mutte

UnderCover35 skriver:

Jeg havde engang et kat der havde kastet sin kærlighed på en enkelt af mine planter på samme måde som din (faktisk også stor palme) og nød at grave i jorden

Hun forstod ikke at dét måtte hun ikke (selvom hun fint normalt forstod nej) for jorden var bare for fristende så jeg endte med at købe noget hønsenet og sætte omkring planten og hen over potten da det var eneste måde jeg kunne have min plantes jord i fred

Er dine katte indekatte? Og har de legetøj/aktiviteter nok om natten?

Det kan være en af årsagerne ellers er den nok bare blevet forelsket  og så må der andre midler som afdækning eller lign til 

Edit: Hun brugte ikke planten som kattebakke, men nød bare at grave

God ide med det hønsenet
Jeg tror heller ikke hun bruger den som bakke, tror bare hun syntes det er sjovt

Ja de er indekatte og de har legetøj

Anmeld

12. december 2012

Maja_4000

Det er noget med at man kan drysse .. Peber .. Tror jeg nok Fordi de ikke kan lide lugten ..

Ellers kan du ligge sølvpapir over jorden et stykke tid .. De fleste katte kan ikke lide at gå på det og så kan det være at de/den glemmer at den er spænende

Anmeld

12. december 2012

Muhmi

o1Mutte skriver:

Hvis den bliver ved så ryger planten bare ud Havde bare håbet man kunne smide noget ovenpå jorden så katten ikke gad gå deri

Du kan sagtens lægge nogle runde sten i, de er lidt sværrere at vende for katten...

Anmeld

12. december 2012

o1Mutte

Maja_4000 skriver:

Det er noget med at man kan drysse .. Peber .. Tror jeg nok Fordi de ikke kan lide lugten ..

Ellers kan du ligge sølvpapir over jorden et stykke tid .. De fleste katte kan ikke lide at gå på det og så kan det være at de/den glemmer at den er spænende

Må prøve Tak for svaret!

Anmeld

12. december 2012

o1Mutte

Muhmi skriver:

Du kan sagtens lægge nogle runde sten i, de er lidt sværrere at vende for katten...

Må lige prøve mig frem Tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.