Festen hos Tut i august ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2009

Tut

Sweet1978 skriver:

Glæder mig til en babykomsammen, men hvis tut bor på Sjælland, er det lidt langt væk. Fyn kunne gå an eller bedst Jylland.....

Det er ikke en babykomsammen. Det er uden børn.

Vi har jo allesammen holdt sammen siden vi blev gravide engang tilbage i oktober 2006 (puha det er efterhånden længe siden) dengang vi alle skrev på netbaby.

Vi har mødes mange gange med børn, og mange gange uden, men denne gang var nu tiltænkt som en "party-uartig-fest" / "NETBABY-reunion", uden børn, og med masse af drikkelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

Juniors mor

Altså hvis Magnus ellers arter sig, er jeg også klar......hvis jeg tør....

Anmeld

12. juni 2009

Grynt

Anja skriver:

Hvornår var det at det blev ??

Manden har nemlig et MEGET (i flg ham selv) vigtigt arrangement den 29. august, som han har glemt at fortælle om, han skal nemlig i vinklubben med alle drengevennerne ....

Anja, som håber at det IKKE bliver 29. august, for er ikke så sikker på at jeg får overtalt manden til at det er MIG der skal i byen den dag

Hej søde Anja. Så må du jo sige til ham at han desværre ikke kan komme afsted til hans arrangerment for du har et endnu mere vigtigt arrangerment med pigerne. Og hvis du kom først må det vel være ham der passer børn eller finder en babysitter så han også kan komme afsted

Tina som endnu ikke ved om jeg kommer

Anmeld

12. juni 2009

Lise

Juniors mor skriver:

Altså hvis Magnus ellers arter sig, er jeg også klar......hvis jeg tør....

Selvfølgelig tør du! Vi er søde pi'r

Hvis du kommer, så kommer jeg også...

Anmeld

12. juni 2009

Marco2

Hej Tut.

Super initiativ.

Jeg kan desværre ikke komme, da jeg skal til bryllup hos min bedste veninde.
Brylluppet skal holdes på Jomfruens Egede, så jeg kommer da over på øen, men i denne omgang ikke til baby.dk-træf.

AG

Anmeld

14. juni 2009

Helle30

Altså... Jeg kommer, og jeg er ret sikker på, Susan også kommer med (så længe jeg lover, at jeg ikke tager min gps med). Ved ikke med Birgitte...
 Altså Tutter! Vi ska sgi da holde fest. Selvfølgelig bliver det til noget.

- Helle

Anmeld

14. juni 2009

Helle30

Grynt/Tina skriver:

Hej søde Anja. Så må du jo sige til ham at han desværre ikke kan komme afsted til hans arrangerment for du har et endnu mere vigtigt arrangerment med pigerne. Og hvis du kom først må det vel være ham der passer børn eller finder en babysitter så han også kan komme afsted

Tina som endnu ikke ved om jeg kommer

Det' godt Tina... Du kommer bare - ellers ved vi, hvor du bor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.