Festen hos Tut i august ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

Anja

Hvornår var det at det blev ??

Manden har nemlig et MEGET (i flg ham selv) vigtigt arrangement den 29. august, som han har glemt at fortælle om, han skal nemlig i vinklubben med alle drengevennerne ....

Anja, som håber at det IKKE bliver 29. august, for er ikke så sikker på at jeg får overtalt manden til at det er MIG der skal i byen den dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Tut

Jo det er desværre den 29/8.

Pt. er der kun 8 der har meldt tilbage at de kan den dato, så umiddelbart tror jeg ikke at det bliver til noget.

Det er desværre kun Kalaha og Linemus der kan tage turen herover fra jydelandet.

Der er vidst mere stemning for at der bliver noget på fyn en dag.

Mette

Anmeld

10. juni 2009

Tynen

Ville helt vildt gerne med, men tør ikke rigtig når jeg har termin nogle dage efter..
Jeg må tage revanche når jeg er færdig med at amme

Anmeld

10. juni 2009

ka li ja

jeg kan altså desværre ikke

Anmeld

11. juni 2009

Mie A

Jeg vil til fest

Anmeld

11. juni 2009

Sweet1978

Glæder mig til en babykomsammen, men hvis tut bor på Sjælland, er det lidt langt væk. Fyn kunne gå an eller bedst Jylland.....

Anmeld

11. juni 2009

Tikki

Hey har jeg medlt tilbage?? Jeg kan godt d. 29. august. Jeg har ikke været på baby lææænge, så er lidt udenfor lige pt. Men på mandag er jeg igen tilbage på barsel og mit speciale næsten færdig.

Jeanette, der glæder sig til at gå hjemme igen ved Malthemanden, der allerede er blevet 1/2 år

Anmeld

11. juni 2009

Lise

Jeanette skriver:

Hey har jeg medlt tilbage?? Jeg kan godt d. 29. august. Jeg har ikke været på baby lææænge, så er lidt udenfor lige pt. Men på mandag er jeg igen tilbage på barsel og mit speciale næsten færdig.

Jeanette, der glæder sig til at gå hjemme igen ved Malthemanden, der allerede er blevet 1/2 år

Nej, hvor hyggeligt at se dig

Jeg tror ikke jeg har svaret på det med d. 29. august. Jeg tror godt jeg kan, men er ikke sikker... så jeg må være en måske'er

Anmeld

11. juni 2009

Tut

Sådan Jeanette og Lise

Anmeld

11. juni 2009

Mie A

Yes!! Kom ud af busken alle tøser....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.