Anonym skriver:
jeg er anonym af hensyn til min kæreste.
men han har mistet lysten! han gider ikke have sex mere. vi har så sjældent sex, at det kan tælles på en hånd.
han siger, han ikke har lyst, og han ikke kender grunden. jeg har været inde på at snakke om, om han ik tænder på mig - det gør han. om det er noget psykisk, der spiller ind - det er det ikke. han ved bare ikke, hvorfor han ikke har lyst.
vi plejer at have et velfungerende sexliv, hvor vi har prøvet nærmest alle stillinger, alle former for sex m.m. - vi eksperimentere meget, så det ikke altid er det samme. vi plejer at have sex 4-5 gange om ugen. og nu har vi ikke haft sex i 2 uger - det er noget af en ændring!
det frustrerer mig rigtig meget, at han ikke har lyst. og jo mindre han siger, han ikke har lyst - jo mindre lyst får jeg! vi kan sagtens ligge og kæle og nusse, og han kan sagtens få rejsning, han gider bare ikke have sex. han kan sagtens bruge fingrene i mig, og jeg må også gerne give ham et handjob, men helt seriøst - jeg gider ikke bare give ham et handjob mere. og jeg bliver ikke tilfredsstillet ordentligt bare med fingrene.
jeg synes snart, jeg har prøvet alt! starte stille og roligt op med nusse, kysse, kæle. at gøre det spontant, hvor jeg kommer ind enten nøgen eller iført noget sexet undertøj og tage den derfra. intet hjælper, og han ved ikke hvorfor :/ ..
vi er ikke i gang med pb, så det er ikke derfor, han ikke vil.. i går kom vi nærmest op at skændes om det. og det går bare ikke. jeg er typen, hvor sex er vigtigt i et forhold, da man er intense sammen og får følelser frem, som kun kommer under sex.
what to do, jeg giver snart op..
nu har jeg ikke læst hele tråden, så du må undskylde hvis du har hørt det jeg siger nu 
Mange mænd kan miste sexlysten hvis de føler deres maskulinitet bliver taget fra dem, hvis deres kvinder kan alt selv - rigtig mange mænd har et behov for at være macho og redde deres kvinde..
det kan måske hjælpe på jeres situation hvis du prøver at spille lidt 'hjælpeløs' og virkelig booster hans manddom og hans maskulinitet