har mistet lysten - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Men det må ikke have været nemt at gå rundt med de tanker uden at kunne fortælle sin allernærmeste om det. Det var dér problemet startede, så hvis jeg var dig, ville jeg tage fat dér og se om ikke der findes en løsning - eller om der er nogle ting i den forbindelse I skal have snakket igennem igen. 

jeg vil prøve at snakke med ham om.
men der gik jo 7 måneder sidst, så kan kun håbe på, han åbner sig hurtigere denne gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

modesty

Anonym skriver:

jeg vil prøve at snakke med ham om.
men der gik jo 7 måneder sidst, så kan kun håbe på, han åbner sig hurtigere denne gang 

Heheh, ja. Nogle gange skal de lirkes langsomt op, de kære mænd. 

Anmeld

12. december 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

det kan godt ske, du har ret, og jeg bare skal blive ved med at snakke om det.

han kom selv i går og sagde "skat... jeg har tænkt over det, vi snakkede om i går. med sex.. og jeg tror kun, du kan hjælpe mig på den måde, med at blive ved med det, du gør.. at du bare ligger op til sex, og vi så bare har sex. så skal min lyst nok komme igen" <- så det er jo egentlig det samme som med dig

Wow det var da stort af ham   Dejligt

Anmeld

12. december 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Heheh, ja. Nogle gange skal de lirkes langsomt op, de kære mænd. 

haha, lige præcis

Anmeld

12. december 2012

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Wow det var da stort af ham   Dejligt

ja, det var stort af ham. så nu må jeg se, hvad der virker bedst på ham.

Anmeld

13. december 2012

LilleLene

Anonym skriver:

han vil ikke kunne holde med at gøre det selv. så sent som den aften, hvor vi skændes om det, gjorde han det, fordi han tænkte på, når vi har sex, og det tændte ham 

nu må han da lige tage sig sammen, hvis det tænder ham at tænke på det, burde det da også tænde ham at gøre det

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

nu må han da lige tage sig sammen, hvis det tænder ham at tænke på det, burde det da også tænde ham at gøre det

det er også det, jeg tænkte. tillod mig også at blive tøsefornærmet  dog uden at vise det overfor ham.

men kan godt ske, han pludselig synes, det er bedre at gøre det selv, frem for at have sex? hvem ved? 
engang gjorde han det ALDRIG selv, fordi han forgudede vores sex, men nu.. ja, nu sker der forholdsvis tit, han lige klarer den selv og så afviser mig..

Anmeld

14. december 2012

LilleLene

Anonym skriver:

det er også det, jeg tænkte. tillod mig også at blive tøsefornærmet  dog uden at vise det overfor ham.

men kan godt ske, han pludselig synes, det er bedre at gøre det selv, frem for at have sex? hvem ved? 
engang gjorde han det ALDRIG selv, fordi han forgudede vores sex, men nu.. ja, nu sker der forholdsvis tit, han lige klarer den selv og så afviser mig..

øv altså så er den sidste løsning hænderne bundet på ryggen

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

øv altså så er den sidste løsning hænderne bundet på ryggen

jep, har prøvet at give ham "den kolde skulder". i går aftes prøvede han til, men afviste (var også alt for træt, og skulle op 1½ time tidligere idag, end normalt) ..
men vågnede da op til, han nussede min krop i morges, og han gerne ville mere (tror jeg da?).

men nu ser vi, hvad der sker. om han bliver ved med at ligge op til det, som han plejer, og så stoppe. eller han faktisk vil gennemføre.

hvis ikke det hjælper at afvise ham, må jeg ty til nye metoder..

Anmeld

14. december 2012

LilleLene

Anonym skriver:

jep, har prøvet at give ham "den kolde skulder". i går aftes prøvede han til, men afviste (var også alt for træt, og skulle op 1½ time tidligere idag, end normalt) ..
men vågnede da op til, han nussede min krop i morges, og han gerne ville mere (tror jeg da?).

men nu ser vi, hvad der sker. om han bliver ved med at ligge op til det, som han plejer, og så stoppe. eller han faktisk vil gennemføre.

hvis ikke det hjælper at afvise ham, må jeg ty til nye metoder..

det lader da som om det virker lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.