Gravid uldtot!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

IG

Musse21 skriver:

der er ikke andet for end at bruge en rigtig god hårkur.. Mit gik over efter uge 8

Jeg har prøvet flere forskellige hårkure, uden held... jeg må bare krydse fingre for at jeg er lige så heldig som du var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Musse21

IG skriver:

Jeg har prøvet flere forskellige hårkure, uden held... jeg må bare krydse fingre for at jeg er lige så heldig som du var

Hehe ja håber jeg da for dig

Anmeld

10. december 2012

Team Putte

IG skriver:

Hårkur ved en frisør!!

Hvorfor tænkte jeg ikke på det?!! Det er en bonus de også massere hovedbunden

Ja det er drøn lækkert med lidt forkælelse

Anmeld

10. december 2012

Bertris

IG skriver:

Åh åhhh.... jeg håber ikke mit hår falder af

Det er bare virkelig helt umligt....

ej okay jeg fik vist skrevet det meget forkert  
Min mor havde MEGET tykt hår også faldt det af i den forstand at det blev tyndt  

Anmeld

10. december 2012

IG

Bertris skriver:

ej okay jeg fik vist skrevet det meget forkert  
Min mor havde MEGET tykt hår også faldt det af i den forstand at det blev tyndt  

Pyha... jeg troede lige

Anmeld

10. december 2012

Bertris

IG skriver:

Pyha... jeg troede lige

Men ja som en skriver hvis du går til frisøren og får en hårkur er du sikker på at dit hår får lige det som det trænger til!  
+ så er det altid sundt at forkæle sig lidt når man er gravid  

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

IG skriver:

Jeg er første gangs gravid, og ved derfor ikke om der kan være en sammenhæng....

Jeg plejede normalt at have tykt, langt og ikke mindst blødt hår.... men her de seneste dage, har mit hår udviklet sig til den vildeste uldtot?!!!

Kan der være en sammehæng? Og i så fald, hvad kan jeg gøre??

Jeg har ikke haft problemer med håret, men neglene. De begyndte at knække helt vildt. Så tænker at baby tager nogle vitaminer og mineraler som vi plejer at bruge til andre ting. Jeg begyndte at kigge på mit kalk indtag og det hjalp da jeg satte det lidt op. Måske det kan lade sige gøre med håret også?

Anmeld

10. december 2012

Nadia&Daniel

IG skriver:

Jeg er første gangs gravid, og ved derfor ikke om der kan være en sammenhæng....

Jeg plejede normalt at have tykt, langt og ikke mindst blødt hår.... men her de seneste dage, har mit hår udviklet sig til den vildeste uldtot?!!!

Kan der være en sammehæng? Og i så fald, hvad kan jeg gøre??

Har ingen råd - men hos mig kom det EFTER Laura kom til verden  min frisør kalder det graviditetshår  og har også fået to totter som IKKE vokser som det andet hår på hovedet - de to totter har helt deres EGET liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.