Gravid uldtot!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. december 2012

IG

Jeg er første gangs gravid, og ved derfor ikke om der kan være en sammenhæng....

Jeg plejede normalt at have tykt, langt og ikke mindst blødt hår.... men her de seneste dage, har mit hår udviklet sig til den vildeste uldtot?!!!

Kan der være en sammehæng? Og i så fald, hvad kan jeg gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

FrkZier

Jeg er første gangs gravid, og ved derfor ikke om der kan være en sammenhæng....

Jeg plejede normalt at have tykt, langt og ikke mindst blødt hår.... men her de seneste dage, har mit hår udviklet sig til den vildeste uldtot?!!!

tror mere det er vejrets påvirkning

men hårkur, er altid godt til at få styr på lokkerne

Anmeld

10. december 2012

IG

FrkZier skriver:

tror mere det er vejrets påvirkning

men hårkur, er altid godt til at få styr på lokkerne

Det kan nok godt være vejret, det plejer bare ikke at være noget problem...

Hårkur har ikke hjulpet synderligt, nu er jeg bare en uldtot med elektisk hår

Anmeld

10. december 2012

Team Putte

IG skriver:

Mit hår blev ligesådan og jeg fødte altså i juni, så det kan ik være vejret.. Tror det er alt energien til bebs der tages fra de "nemme" områder som håret... Jeg fik en lækker LÆKKER hårkur hos frisøren et par gange i graviditeten når det blev for meget

Anmeld

10. december 2012

Bertris

Min mor tabte rigtig meget hår da hun var gravid alle tre gange  

og mit hår er blevet ekstra fedtet i forhold til normalt, så tror godt det kan være pga. den lille spire  

Men prøv lidt forskellige hårkurer, du kan jo også få noget der netop hjælper på forskellige punkter  

Anmeld

10. december 2012

Musse21

IG skriver:

Mit har var også rigtig kruset det første stykke tid og slet ikke til at sætte

Og tillykke

Anmeld

10. december 2012

IG

Team Putte skriver:

Mit hår blev ligesådan og jeg fødte altså i juni, så det kan ik være vejret.. Tror det er alt energien til bebs der tages fra de "nemme" områder som håret... Jeg fik en lækker LÆKKER hårkur hos frisøren et par gange i graviditeten når det blev for meget

Hårkur ved en frisør!!

Hvorfor tænkte jeg ikke på det?!! Det er en bonus de også massere hovedbunden

Anmeld

10. december 2012

IG

Bertris skriver:

Min mor tabte rigtig meget hår da hun var gravid alle tre gange  

og mit hår er blevet ekstra fedtet i forhold til normalt, så tror godt det kan være pga. den lille spire  

Men prøv lidt forskellige hårkurer, du kan jo også få noget der netop hjælper på forskellige punkter  

Åh åhhh.... jeg håber ikke mit hår falder af

Det er bare virkelig helt umligt....

Anmeld

10. december 2012

IG

Musse21 skriver:

Mit har var også rigtig kruset det første stykke tid og slet ikke til at sætte

Og tillykke

Mange tak for det

Hvad gjorde du ved det?

Anmeld

10. december 2012

Musse21

IG skriver:

Mange tak for det

Hvad gjorde du ved det?

der er ikke andet for end at bruge en rigtig god hårkur.. Mit gik over efter uge 8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.