Graviditetstest, Stav eller strimmel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

o1Mutte

Jeg har også kun brugt stave. Men det er lidt dumt da det er meget billigere at købe strimler. Har dælme brugt mange penge på de åndsvage teste og det er penge ud af vinduet hver gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Miss Church

Monica P skriver:

Jeg har lige været inde på nettet og købe 10 graviditetsteste som stav, de kostede kun 180 kr og fri fragt, det er da meget billigere end på apoteket, men hvad bruger du??

Stav eller Strimmel?

Monica

Jeg brugte strimmeltest og har været rigtig godt tilfreds Jeg købte sådan en pakke på nettet og der var strimlerne billigst 

Anmeld

11. december 2012

Rockertand

Jeg har lige været inde på nettet og købe 10 graviditetsteste som stav, de kostede kun 180 kr og fri fragt, det er da meget billigere end på apoteket, men hvad bruger du??

Stav eller Strimmel?

Monica

Det var da helt vildt dyrt - du kan få 10 stavteste med porto til knap 83 kr på homehealth.uk, det tager ca. 2 dage at få dem (eller det har det taget for de strimmelteste, jeg har bestilt en enkelt gang).

Dertil vil jeg lige sige, at jeg har brugt strimmelteste (flest fra billig-teste.dk), da jeg heller ikke gider betale for plastik, når der er det samme indhold - og jeg forstår ikke, hvorfor det skulle være nemmere med stavteste? Urin på testen og aflæs.....

Held og lykke med testeriet....

Anmeld

11. december 2012

Troldemommi

Rockertand skriver:

Det var da helt vildt dyrt - du kan få 10 stavteste med porto til knap 83 kr på homehealth.uk, det tager ca. 2 dage at få dem (eller det har det taget for de strimmelteste, jeg har bestilt en enkelt gang).

Dertil vil jeg lige sige, at jeg har brugt strimmelteste (flest fra billig-teste.dk), da jeg heller ikke gider betale for plastik, når der er det samme indhold - og jeg forstår ikke, hvorfor det skulle være nemmere med stavteste? Urin på testen og aflæs.....

Held og lykke med testeriet....

Det var godt nok billigt  men nu har jeg købt og betalt for mine og jeg håber ikke jeg skal købe flere tests i denne omgang PB

Monica

Anmeld

11. december 2012

Snehund

Jeg har stemt blankt, da jeg har brugt begge dele - men ens resultat. Negativ, da jeg ikke var gravid, men gik over tid og positiv, da den var "hjemme".

Tror på, at strimmel er mindst lige så godt som stav - man betaler bare for æstetikken.

Held og lykke

Anmeld

11. december 2012

Fenja09

Dengang jeg ventede min datter brugte jeg stav.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.