Graviditetstest, Stav eller strimmel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Stav eller strimmel?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.707 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Troldemommi

Jeg har lige været inde på nettet og købe 10 graviditetsteste som stav, de kostede kun 180 kr og fri fragt, det er da meget billigere end på apoteket, men hvad bruger du??

Stav eller Strimmel?

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

L&V

Monica P skriver:

Jeg har lige været inde på nettet og købe 10 graviditetsteste som stav, de kostede kun 180 kr og fri fragt, det er da meget billigere end på apoteket, men hvad bruger du??

Stav eller Strimmel?

Monica

Jeg kan personligt bedst li stave.. Syntes det er nemmest

Anmeld

10. december 2012

M (:

Monica P skriver:

Stav eller Strimmel?

Monica

Jeg har kun taget fire teste i mit liv (heraf de tre i forbindelse med denne graviditet), og jeg har kun erfaring med stave.. (:

Anmeld

10. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg brugte også en stav dengang med Ida

Anmeld

10. december 2012

Bertris

Jeg har brugt strimmel da jeg ikke kan se hvorfor jeg skal ofre så meget for at få et ekstra stykke plastik med  
og det er dem jeg har brugt hver gang jeg har været i tvivl om jeg var gravid, og det var også dem der viste positiv da jeg blev gravid, og har jeg kun brugt 3 kr pr stykket  
de er jo alligevel lige så præcise som dem ved lægen  

Anmeld

10. december 2012

FrkZier

Monica P skriver:

Stav eller Strimmel?

Monica

jeg har brugt begge, og har været tilfreds med begge

Anmeld

10. december 2012

Peanut

Bertris skriver:

Jeg har brugt strimmel da jeg ikke kan se hvorfor jeg skal ofre så meget for at få et ekstra stykke plastik med  
og det er dem jeg har brugt hver gang jeg har været i tvivl om jeg var gravid, og det var også dem der viste positiv da jeg blev gravid, og har jeg kun brugt 3 kr pr stykket  
de er jo alligevel lige så præcise som dem ved lægen  

Lige præcis også derfor jeg bruger strimmel 

Anmeld

10. december 2012

MortilCilas

Monica P skriver:

Stav eller Strimmel?

Monica

Jeg har kun brugt stave,

Anmeld

10. december 2012

Clisolka

Monica P skriver:

Stav eller Strimmel?

Monica

Jeg har kun brugt stave 

Anmeld

10. december 2012

B&J

jeg brugte stav, men det er også den eneste gang jeg har brugt en da jeg testede positiv det var fordi de lige havde i netto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.