Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lige været inde på nettet og købe 10 graviditetsteste som stav, de kostede kun 180 kr og fri fragt, det er da meget billigere end på apoteket, men hvad bruger du??
Stav eller Strimmel?
Monica
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Monica P skriver: Jeg har lige været inde på nettet og købe 10 graviditetsteste som stav, de kostede kun 180 kr og fri fragt, det er da meget billigere end på apoteket, men hvad bruger du?? Stav eller Strimmel? Monica
Jeg har kun taget fire teste i mit liv (heraf de tre i forbindelse med denne graviditet), og jeg har kun erfaring med stave.. (:
Jeg brugte også en stav dengang med Ida
Jeg har brugt strimmel da jeg ikke kan se hvorfor jeg skal ofre så meget for at få et ekstra stykke plastik med og det er dem jeg har brugt hver gang jeg har været i tvivl om jeg var gravid, og det var også dem der viste positiv da jeg blev gravid, og har jeg kun brugt 3 kr pr stykket de er jo alligevel lige så præcise som dem ved lægen
jeg har brugt begge, og har været tilfreds med begge
Bertris skriver: Jeg har brugt strimmel da jeg ikke kan se hvorfor jeg skal ofre så meget for at få et ekstra stykke plastik med og det er dem jeg har brugt hver gang jeg har været i tvivl om jeg var gravid, og det var også dem der viste positiv da jeg blev gravid, og har jeg kun brugt 3 kr pr stykket de er jo alligevel lige så præcise som dem ved lægen
Lige præcis også derfor jeg bruger strimmel
Jeg har kun brugt stave,
Jeg har kun brugt stave
jeg brugte stav, men det er også den eneste gang jeg har brugt en da jeg testede positiv det var fordi de lige havde i netto
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128