Gravid igen efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2012

Tasjaxx

Neeks skriver:

Det er virkelig dejligt at læse jeres svar og forskellige erfaringer omkring det. Jeg holdet det naturligvis hemmeligt denne gang, da jeg sidst fortalte hele verden om min graviditet. Og bagefter skulle jeg også fortælle dem om det der gik galt. Efterfølgende har der været enkelte der en gang om måneden har spurgt om jeg er blevet gravid igen.... Puha...så nu er det vores hemmelighed og kun jer herinde ved det lige indtil NF. 

sidste gang talte vi meget om den kommende baby, men denne gang er kæresten også lidt skeptisk..irriterende at han ikke tror mere på det! 

Jeg er så bekymret for at få SA igen. Det var så hårdt. Bare det nu kommer til at gå 

jeg skal til London i morgen og når jeg er tilbage får jeg en tid til en scanning, så jeg kan se hjerteblink. På det tidspunkt må jeg nok være omkring uge 7.. :-) lige pt er jeg nok inde i 5. Uge.altså 4+6. 

Jeg håber at det kommer til at gå godt - god tur til London

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Taniakb

Hej og velkommen til
Jeg er lige nøjagtig i dine sko.. I April fik jeg en spontan abort SELVOM der var set hjerteblink i uge 7... Virkelig svært at komme over.. Vi har prøvet at ramme 'dagen' siden, men gav også op - og vupti nu jeg så gravid.. Er 6 + 2 i dag...

Men jeg har virkelig svært ved at forholde mig til denne her.. Prøver at slappe af og nyde det men den sidste SA sidder stadig i mig...

Hvis du har lyst til at snakke så skriver du endelig

Anmeld

10. december 2012

Miss Kat

Neeks skriver:

Det er virkelig dejligt at læse jeres svar og forskellige erfaringer omkring det. Jeg holdet det naturligvis hemmeligt denne gang, da jeg sidst fortalte hele verden om min graviditet. Og bagefter skulle jeg også fortælle dem om det der gik galt. Efterfølgende har der været enkelte der en gang om måneden har spurgt om jeg er blevet gravid igen.... Puha...så nu er det vores hemmelighed og kun jer herinde ved det lige indtil NF. 

sidste gang talte vi meget om den kommende baby, men denne gang er kæresten også lidt skeptisk..irriterende at han ikke tror mere på det! 

Jeg er så bekymret for at få SA igen. Det var så hårdt. Bare det nu kommer til at gå 

jeg skal til London i morgen og når jeg er tilbage får jeg en tid til en scanning, så jeg kan se hjerteblink. På det tidspunkt må jeg nok være omkring uge 7.. :-) lige pt er jeg nok inde i 5. Uge.altså 4+6. 

Puha, det vækker minder. Vi var igennem det samme og her i 2. graviditet valgte vi også først at offentliggøre det efter NF og stadig havde jeg det vildt skidt med det, fordi jeg var så bange for at miste igen og skulle gennem det samme forløb med at forklare osv. igen. Det tog mig lang tid rigtigt at turde tro og håbe på, at det skulle lykkes for os denne gang. Først efter NF begyndte jeg så småt at forstå, at jeg var gravid igen.

Jeg  for at alt er præcis som det skal være denne gang og at I får en god og livsbekræftende scanning.

Anmeld

10. december 2012

Miss Kat

Taniakb skriver:

Hej og velkommen til
Jeg er lige nøjagtig i dine sko.. I April fik jeg en spontan abort SELVOM der var set hjerteblink i uge 7... Virkelig svært at komme over.. Vi har prøvet at ramme 'dagen' siden, men gav også op - og vupti nu jeg så gravid.. Er 6 + 2 i dag...

Men jeg har virkelig svært ved at forholde mig til denne her.. Prøver at slappe af og nyde det men den sidste SA sidder stadig i mig...

Jeg var gennem en SA i maj, hvor vi også havde set hjerteblink en måneds tid tidligere.... Vildt hårdt og frustrerende. Godt at høre, det også er lykkedes for jer at blive gravide igen.

Anmeld

13. december 2012

NNN

Miss Kat skriver:

Puha, det vækker minder. Vi var igennem det samme og her i 2. graviditet valgte vi også først at offentliggøre det efter NF og stadig havde jeg det vildt skidt med det, fordi jeg var så bange for at miste igen og skulle gennem det samme forløb med at forklare osv. igen. Det tog mig lang tid rigtigt at turde tro og håbe på, at det skulle lykkes for os denne gang. Først efter NF begyndte jeg så småt at forstå, at jeg var gravid igen.

Jeg  for at alt er præcis som det skal være denne gang og at I får en god og livsbekræftende scanning.

Jeg anede slet ikke at sååå mange fik SA:-( min sidste graviditet gik bare så Ligetil. Det er 10 år siden. 

Jeg er i uge 6 nu(tror jeg!) men kan endnu slet ikke forholde mig tiL det. Tror bare vi afventer.. Og ser om alt er som det skal være til NF. Jeg ønsker det her SÅ højt, som ingenting andet nogensinde!!! 

er virkelig glad for at høre at det er lykkedes for jer så er der håb til os også

Anmeld

13. december 2012

NNN

Taniakb skriver:

Hej og velkommen til

Ja det er en forfærdelig oplevelse.jeg har været deprimeret i et halvt år pga den pokkers SA. Her i sidste mdr tænkte jeg bare FUCK IT... og så er jeg sku gravid igen:-)) 

hvordan tager din kæreste det? Min virker ikke helt som om han tror på det..han er meget afventende og taler ikke om graviditeten eller baby. Det er slet ikke som sidst hvor vi var SUPER glade og spændte. Det er ret ærgerligt synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.