Neeks skriver:
Det er virkelig dejligt at læse jeres svar og forskellige erfaringer omkring det. Jeg holdet det naturligvis hemmeligt denne gang, da jeg sidst fortalte hele verden om min graviditet. Og bagefter skulle jeg også fortælle dem om det der gik galt. Efterfølgende har der været enkelte der en gang om måneden har spurgt om jeg er blevet gravid igen.... Puha...så nu er det vores hemmelighed og kun jer herinde ved det lige indtil NF.
sidste gang talte vi meget om den kommende baby, men denne gang er kæresten også lidt skeptisk..irriterende at han ikke tror mere på det!
Jeg er så bekymret for at få SA igen. Det var så hårdt. Bare det nu kommer til at gå
jeg skal til London i morgen og når jeg er tilbage får jeg en tid til en scanning, så jeg kan se hjerteblink. På det tidspunkt må jeg nok være omkring uge 7.. :-) lige pt er jeg nok inde i 5. Uge.altså 4+6.
Puha, det vækker minder. Vi var igennem det samme og her i 2. graviditet valgte vi også først at offentliggøre det efter NF og stadig havde jeg det vildt skidt med det, fordi jeg var så bange for at miste igen og skulle gennem det samme forløb med at forklare osv. igen. Det tog mig lang tid rigtigt at turde tro og håbe på, at det skulle lykkes for os denne gang. Først efter NF begyndte jeg så småt at forstå, at jeg var gravid igen.
Jeg
for at alt er præcis som det skal være denne gang og at I får en god og livsbekræftende scanning.
Anmeld