Tillykke med graviditeten og velkommen til
Ingen symptomer behøver ikke være en dårlig ting! Du kan sagtens være gravid og baby kan have det skønt! Min veninde opdagede først at hun var gravid da hun var 9 uger henne, fordi hendes cyklus var så ureglmæssig, så hun skulle udredes for pco, og så viste det sig, at denne gang skyldes den lange "cyklus" at der var en lille baby der gemte sig derinde

Man kan se hjerteblink efter uge 7 så der er desværre lige en tre uger at løbe på endnu!
Jeg troede heller ikke rigtig på det, og har faktisk stadig svært ved det, selvom maven er begyndt at vokse, jeg døjede med kvalme de første tre måneder og kastede op næsten hver dag!
Jeg hørte heldigvis hjertelyd i torsdags ved første JM besøg, men ja jeg ved ikke rigtig hvornår jeg tør tro på, at det nok skal lykkedes, baby er sund og rask og jeg skal ikke bekymre mig om, hvordan det går!
P.s. Jeg er 19+6 så man skulle tro, at det snart ville gå helt op for mig! Men nu kommer der snart MD skanning, og den skal overståes og forhåbentlig bliver det en rigtig god en af slagsen, så jeg kan få lidt ro igen

Anmeld