37+0. Hvis man nu havde røntgen syn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2012

VNB

Nadia&Daniel skriver:

Ihhh glæder mig til at se baby, læse fb og glæder mig ISÆR til navnet

glæder mig også helt vildt til jeg kan ligge det hele herind!!  

Glæder mig faktisk ret meget til vi kan offentliggøre navnet! Det er helt vildt svært at holde tæt med det  

vi er ved at lære Viktor at sige det, så nu må vi se om han kommer til at røbe det for os 

og stort tillykke med jobbet! så lige din tråd, men nu skriver jeg bare lige tillykke til dig her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

Nadia&Daniel

VNB skriver:

glæder mig også helt vildt til jeg kan ligge det hele herind!!  

Glæder mig faktisk ret meget til vi kan offentliggøre navnet! Det er helt vildt svært at holde tæt med det  

vi er ved at lære Viktor at sige det, så nu må vi se om han kommer til at røbe det for os 

og stort tillykke med jobbet! så lige din tråd, men nu skriver jeg bare lige tillykke til dig her 

Tak søde

Anmeld

8. december 2012

Miss Church

VNB skriver:

ja jeg er godt nok ved at være ret utålmodig nu.... og bare tanken om at der rent faktisk KAN gå 5 uger endnu (hvis jeg først føder 42+) er slet ikke til at holde ud 

så jeg håber virkelig der snart sker noget. 

Idag har jeg styrtet rundt med Viktor i kælken i håb om at sætte noget igang, men der kom ikke andet end plukkeveer ud af det...  øv! 

Nej puha.. Vi håber dælme, at han vil ud før! 

Hehe du må ud og løbe på trapper  Men han kommer jo når han selv synes. 

Anmeld

9. december 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

tror i så ikke at det ville se ca sådan her ud?  

jeg fandt dette billede på nettet, og synes at det er lidt sjovt at tænke på at lillebror ligger derinde og ser ca sådan ud! Billedet af min egen mave er taget her til morgen  

Nu er jeg 37 fulde uger, og det betyder at den lille fyr nu MEGET gerne må kigge ud til os når som helst! 

jeg kan slet ikke vente mere nu... er ved at være SÅ utålmodig! 

vi har alt klar: tøjet er vasket og lagt sammen, ble-kurven er fyldt op, stofbleerne ligger stablet klar, liften er redt op med dyne + varmt tæppe, autostolen er gjort ren og står klar i bilen, flyverdragten + tasken til sygehuset er pakket og ikke mindst NAVNET til vores lille søn er fundet  

så bebsi NU må du meget gerne komme uuuuuuuud! 

Vi er SÅ klar til vores bebser! Og jeg synes der er langt til fredag! Jeg burde ikke klage!

Lækker mave som altid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.