37+0. Hvis man nu havde røntgen syn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.324 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. december 2012

VNB

tror i så ikke at det ville se ca sådan her ud?  

jeg fandt dette billede på nettet, og synes at det er lidt sjovt at tænke på at lillebror ligger derinde og ser ca sådan ud! Billedet af min egen mave er taget her til morgen  

Nu er jeg 37 fulde uger, og det betyder at den lille fyr nu MEGET gerne må kigge ud til os når som helst! 

jeg kan slet ikke vente mere nu... er ved at være SÅ utålmodig! 

vi har alt klar: tøjet er vasket og lagt sammen, ble-kurven er fyldt op, stofbleerne ligger stablet klar, liften er redt op med dyne + varmt tæppe, autostolen er gjort ren og står klar i bilen, flyverdragten + tasken til sygehuset er pakket og ikke mindst NAVNET til vores lille søn er fundet  

så bebsi NU må du meget gerne komme uuuuuuuud! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej ja sjov tanke!  At baby snart kommer! Vh stine

Anmeld

8. december 2012

_-Kathrine-_

Det er vildt underligt at tænke på at det rent faktisk ER sådan inde i maven

Hvad skal han hedde??

Anmeld

8. december 2012

Christina :-)

VNB skriver:

jeg fandt dette billede på nettet, og synes at det er lidt sjovt at tænke på at lillebror ligger derinde og ser ca sådan ud! Billedet af min egen mave er taget her til morgen  

Nu er jeg 37 fulde uger, og det betyder at den lille fyr nu MEGET gerne må kigge ud til os når som helst! 

vi har alt klar: tøjet er vasket og lagt sammen, ble-kurven er fyldt op, stofbleerne ligger stablet klar, liften er redt op med dyne + varmt tæppe, autostolen er gjort ren og står klar i bilen, flyverdragten + tasken til sygehuset er pakket og ikke mindst NAVNET til vores lille søn er fundet  

Hva skal han hedde?

Anmeld

8. december 2012

B&J

ej hvor er det billede vildt, jeg tror 100% det er sådan det ser ud inde i maven..

og i kan vist ikke blive mere klar... hvor er det dejligt håber snart i har en vidunderlig baby i jeres arme

Anmeld

8. december 2012

Muhmi

VNB skriver:

Ååårh din skønne pige altså!!!

HVIS i har lyst og tid til en kop kaffe inden du føder, så vil vi meget gerne vise vores nye lejlighed frem til jer og se din fine mavse irl

Vi fik jo selvfølgelig en tid til fys den onsdag du ikke kunne noget, så derfor ringede eller skrev jeg ikke Men jeg vil så gerne ses med dig/jer igen 

Anmeld

8. december 2012

Mother-love

Åhhh deterjosnart. Hold da op tiden er simpelthen fløjetafsted. Du er så smuk

Anmeld

8. december 2012

FrkZier

VNB skriver:

hehe det lidt sjovt at tænke på :p

og det var da utrolig så smuk den mave du render rundt med er!

for at i ikke skal vente alt for lang tid endnu til at få lillebror ud

Anmeld

8. december 2012

VNB

StineW79 skriver:

Ej ja sjov tanke!  At baby snart kommer! Vh stine

ja det er altså lidt vildt at tænke på at det rent faktisk er sådan bebsen ligger derinde  

håber også han snart vil ud 

Anmeld

8. december 2012

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

Det er vildt underligt at tænke på at det rent faktisk ER sådan inde i maven

Hvad skal han hedde??

ja jeg synes altså at det er helt vildt fedt at se! så kan man rigtig forestille sig hvad der er et lille ben og en lille fod når han sparker!

Det er også ret tydeligt at han ikke har særlig meget plads derinde mere... min mave blir fuldstændog udspilet og trekantet når han strækker sig ud 

men det kender du sikkert godt  

navnet er en hemmelighed indtil han er født 

har i fundet et? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.