37+0. Hvis man nu havde røntgen syn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2012

VNB

Stinna92:) skriver:

Hva skal han hedde?

det er en hemmelighed indtil han er født  

vores familier er ved at dø af nysgerrighed 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

VNB

B&J skriver:

ej hvor er det billede vildt, jeg tror 100% det er sådan det ser ud inde i maven..

og i kan vist ikke blive mere klar... hvor er det dejligt håber snart i har en vidunderlig baby i jeres arme

hihi ja det er et ret vildt og imponerende billede!  

vi er MERE end klar  så han kommer bare!
Har haft tiltagende plukkeveer i den sidste uges tid nu, men de bider ikke nok til endnu...  kan dog godt mærke at mit bækken giver sig mere og mere  

Anmeld

8. december 2012

VNB

Muhmi skriver:

Ååårh din skønne pige altså!!!

HVIS i har lyst og tid til en kop kaffe inden du føder, så vil vi meget gerne vise vores nye lejlighed frem til jer og se din fine mavse irl

Vi fik jo selvfølgelig en tid til fys den onsdag du ikke kunne noget, så derfor ringede eller skrev jeg ikke Men jeg vil så gerne ses med dig/jer igen 

ih ja vi vil da SUPER gerne se jeres nye sted!  

hvornår kan i? næste uge, er vi helt booket op.... 

faktisk er hele december ved at være ret fyldt ud   med Viktors fødselsdag på onsdag og familie besøg hver weekend + Mogens har sine 24 timers vagter, så er der knald på! 

men mon ikk vi kan finde en dag?  

lad os lige sms sammen 

Anmeld

8. december 2012

VNB

michelledam skriver:

Åhhh deterjosnart. Hold da op tiden er simpelthen fløjetafsted. Du er så smuk

årh 1000 tak søde! 

ja tiden er VIRKELIG fløjet afsted! 

Men nu her i de sidste par uger, så synes jeg godt nok at det begynder at gå langsommere og langsommere  

tror det er fordi at nu ved vi jo at han er færdig bagt, og så vil vi egentlig bare gerne møde ham så hurtigt som muligt 

Anmeld

8. december 2012

VNB

FrkZier skriver:

hehe det lidt sjovt at tænke på :p

og det var da utrolig så smuk den mave du render rundt med er!

for at i ikke skal vente alt for lang tid endnu til at få lillebror ud

ja er det ikke et vildt billede det er ret sjovt at tænke på at der ser sådan ud derinde  

og 1000 tak, hvor er du sød 

Vi krydser også for at vi snart får ham at møde! gerne indenfor de næste par uger  

Anmeld

8. december 2012

_-Kathrine-_

VNB skriver:

ja jeg synes altså at det er helt vildt fedt at se! så kan man rigtig forestille sig hvad der er et lille ben og en lille fod når han sparker!

Det er også ret tydeligt at han ikke har særlig meget plads derinde mere... min mave blir fuldstændog udspilet og trekantet når han strækker sig ud 

men det kender du sikkert godt  

navnet er en hemmelighed indtil han er født 

har i fundet et? 

Spændende... Glæder mig til at høre hvad I har fundet på
Nu har vi jo begge store drenge med navne der starter med V, så det blir sjovt at høre om det blir noget der passer til

Nej, vi kan slet ikke finde ud af det, så vi venter og ser hvad han er for en

Anmeld

8. december 2012

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

Spændende... Glæder mig til at høre hvad I har fundet på
Nu har vi jo begge store drenge med navne der starter med V, så det blir sjovt at høre om det blir noget der passer til

Nej, vi kan slet ikke finde ud af det, så vi venter og ser hvad han er for en

ja det er spændende!  

Vi synes at navnene passer rimelig godt sammen, men SÅ siger jeg heller ikke mere  

Anmeld

8. december 2012

Miss Church

VNB skriver:

tror i så ikke at det ville se ca sådan her ud?  

jeg fandt dette billede på nettet, og synes at det er lidt sjovt at tænke på at lillebror ligger derinde og ser ca sådan ud! Billedet af min egen mave er taget her til morgen  

Nu er jeg 37 fulde uger, og det betyder at den lille fyr nu MEGET gerne må kigge ud til os når som helst! 

jeg kan slet ikke vente mere nu... er ved at være SÅ utålmodig! 

vi har alt klar: tøjet er vasket og lagt sammen, ble-kurven er fyldt op, stofbleerne ligger stablet klar, liften er redt op med dyne + varmt tæppe, autostolen er gjort ren og står klar i bilen, flyverdragten + tasken til sygehuset er pakket og ikke mindst NAVNET til vores lille søn er fundet  

så bebsi NU må du meget gerne komme uuuuuuuud! 

Ej hvor er det en sjov ide!  

Og super fin mave. Hvor bliver det dejligt for jer at få ham ud! Kan godt forstå at utålmodigheden viser sig

Anmeld

8. december 2012

Nadia&Daniel

VNB skriver:

tror i så ikke at det ville se ca sådan her ud?  

jeg fandt dette billede på nettet, og synes at det er lidt sjovt at tænke på at lillebror ligger derinde og ser ca sådan ud! Billedet af min egen mave er taget her til morgen  

Nu er jeg 37 fulde uger, og det betyder at den lille fyr nu MEGET gerne må kigge ud til os når som helst! 

jeg kan slet ikke vente mere nu... er ved at være SÅ utålmodig! 

vi har alt klar: tøjet er vasket og lagt sammen, ble-kurven er fyldt op, stofbleerne ligger stablet klar, liften er redt op med dyne + varmt tæppe, autostolen er gjort ren og står klar i bilen, flyverdragten + tasken til sygehuset er pakket og ikke mindst NAVNET til vores lille søn er fundet  

så bebsi NU må du meget gerne komme uuuuuuuud! 

Ihhh glæder mig til at se baby, læse fb og glæder mig ISÆR til navnet

Anmeld

8. december 2012

VNB

Miss Church skriver:

Ej hvor er det en sjov ide!  

Og super fin mave. Hvor bliver det dejligt for jer at få ham ud! Kan godt forstå at utålmodigheden viser sig

ja jeg er godt nok ved at være ret utålmodig nu.... og bare tanken om at der rent faktisk KAN gå 5 uger endnu (hvis jeg først føder 42+) er slet ikke til at holde ud 

så jeg håber virkelig der snart sker noget. 

Idag har jeg styrtet rundt med Viktor i kælken i håb om at sætte noget igang, men der kom ikke andet end plukkeveer ud af det...  øv! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.