Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineW79 skriver: Genialt!!! Her har nissen pakket thea's madpakke ind i gavepapir og kalender gaven ind i madpapir/ sølvparpir. Farvet thea's hårdkogt æg i madpakken rød. Det gøres ved at koge æget i ca 6 min, tage det op af det kogende vand, put farve i vandet. Bank æget, så der kommer revner i skalden og put æget i gryden igen, og kog vidre i 4-5 min. Så var der tegnet et glad ansigt på skalden. Når hun så piller æget, er det hvid rød. Vh stine
Genialt!!!
Her har nissen pakket thea's madpakke ind i gavepapir og kalender gaven ind i madpapir/ sølvparpir.
Farvet thea's hårdkogt æg i madpakken rød. Det gøres ved at koge æget i ca 6 min, tage det op af det kogende vand, put farve i vandet. Bank æget, så der kommer revner i skalden og put æget i gryden igen, og kog vidre i 4-5 min. Så var der tegnet et glad ansigt på skalden. Når hun så piller æget, er det hvid rød. Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LouiseVous skriver: Øjh det er genialt !! Må klart afprøves..
Øjh det er genialt !! Må klart afprøves..
Den er nemlig god og nem at lave, nu man er i gang med at koge æg! Vh stine
LouiseVous skriver: Super fede drillestreger den nisse har med til Jer og skøn idé med grønhavregrød. Men hvis det er frugtfarve, vil jeg sige du skal passe på med den grønne... De sidste mange gange jeg har brugt grønfrugtfarve har det jeg har farvet haft en mærkelig smag.. Men det har det på ingen måde når det er de andre farver jeg bruger Så synes det ville være synd hvis den sindssyge gode idé ødelagde smagen på den gode havregrød.
Super fede drillestreger den nisse har med til Jer og skøn idé med grønhavregrød. Men hvis det er frugtfarve, vil jeg sige du skal passe på med den grønne... De sidste mange gange jeg har brugt grønfrugtfarve har det jeg har farvet haft en mærkelig smag.. Men det har det på ingen måde når det er de andre farver jeg bruger Så synes det ville være synd hvis den sindssyge gode idé ødelagde smagen på den gode havregrød.
undskyld... glemte da helt at svare dig...
jeg ved det der med farven kan afgive smag prøvede jeg sidste år i noget marcipan.. det var så alle farverne jeg havde brugt for meget af... føj en smag
nu er jeg næsten tom for ideer... så jeg ved ikke hvad jeg lige skal finde på at sige videre til drillenissen nu har har han ikke været på besøg i et par dage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128