Drillenisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2012

Gittemor09

M (: skriver:

Måske ligger der pebernødder i posen med havregryn, når pigerne skal hælde morgenmad op? 

Hvis de sover tungt, kunne nissen måske flytte børnene i de forkerte senge i nattens mulm og mørke?

Eller det kan være, at alle billederne hænger på hovedet?

ej, nogle super gode ideer...

tusind tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

M (:

Gittemor09 skriver:

ej, nogle super gode ideer...

tusind tak skal du have

Det var da så lidt. God fornøjelse med nissedrillerier! 

Anmeld

7. december 2012

SaNiNa

Gittemor09 skriver:

tro mig... jeg har altså også moret mig rigtig meget over det... bare at se hendes måbende reaktion, det er bare guld værd...

og kan sagtens fortsætte da jeg har set at hun på ingen måde er bange for nissen...

og så slap hun jo også sutten på en smart måde

men de skal ihvertfald have grøn havregryn/havregrød... Gggg

Ja det var en lidt smart måde at vende hende af med sutten....

Kunne være vi også skulle have en lille drille nisse på besøg

Anmeld

7. december 2012

Gittemor09

Det var da så lidt. God fornøjelse med nissedrillerier! 

hihi tak skal du have...

jeg synes det er lige så sjovt som ungerne gør....

tror min datter snart flytter hjemmefra, og mine nevøer og niecer kommer da aldrig på besøg mere her i julen.. Ggg

Anmeld

7. december 2012

M (:

Gittemor09 skriver:

hihi tak skal du have...

jeg synes det er lige så sjovt som ungerne gør....

tror min datter snart flytter hjemmefra, og mine nevøer og niecer kommer da aldrig på besøg mere her i julen.. Ggg

Det er mindst lige så sjovt at afvente ungernes reaktioner!

Glæder mig til vores lille spunk bliver stor nok til at forstå juledrillerier, julekalender og julehygge! 

Anmeld

7. december 2012

Gittemor09

SaNiNa skriver:

Ja det var en lidt smart måde at vende hende af med sutten....

Kunne være vi også skulle have en lille drille nisse på besøg

ja, jeg synes det var genialt... og det gik bare så godt det hele...

så i må gerne låne drillenissen herfra  skal bare bruge ham i nat.. GGg

Anmeld

7. december 2012

Gittemor09

Det er mindst lige så sjovt at afvente ungernes reaktioner!

Glæder mig til vores lille spunk bliver stor nok til at forstå juledrillerier, julekalender og julehygge! 

ja, jeg bliver så ivrig selv... så skal virkelig tage mig selv i nakken for ikke at afsløre noget

jeg glæder mig også til lillebror bliver større, og han kan opleve en december fyldt med hygge og sjov

Anmeld

7. december 2012

M (:

Gittemor09 skriver:

ja, jeg bliver så ivrig selv... så skal virkelig tage mig selv i nakken for ikke at afsløre noget

jeg glæder mig også til lillebror bliver større, og han kan opleve en december fyldt med hygge og sjov

Haha, ja, det er så svært at holde masken og spille overrasket! 

Ja, og til den tid, forstår storesøster nok lidt mere, at det bare er mor - men skidt pyt, hun synes sikkert også det er sjovt at drille lillebror! 

Anmeld

7. december 2012

Gittemor09

Haha, ja, det er så svært at holde masken og spille overrasket! 

Ja, og til den tid, forstår storesøster nok lidt mere, at det bare er mor - men skidt pyt, hun synes sikkert også det er sjovt at drille lillebror! 

hihi ja, det synes jeg altså det er...

nu du siger det der... så har jeg faktisk et vennepar hvis datter på 12 år stadig tror på, nisser, drillenisser og julemanden....

så det er med at få skrevet det ordentlig på face i min status når hun er på min venneliste

Anmeld

7. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
nielsen80 skriver:

Kan huske drillenissen hjemme hos min søster engang tegnet overskæg på nevøen om natten ( skal siges han sover tungt)

Genialt!!!  

Her har nissen pakket thea's madpakke ind i gavepapir og kalender gaven ind i madpapir/ sølvparpir. 

Farvet thea's hårdkogt æg i madpakken rød. Det gøres ved at koge æget i ca 6 min, tage det op af det kogende vand, put farve i vandet. Bank æget, så der kommer revner i skalden og put æget i gryden igen, og kog vidre i 4-5 min. Så var der tegnet et glad ansigt på skalden. Når hun så piller æget, er det hvid rød. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.