Drillenisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2012

Gittemor09

Rebecca55 skriver:

Hvor er det da bare hyggeligt... Glæder mig til næste år hvor bjørnebanden er stor nok til at forstå det. Så kommer drillenissen helt klart også hjem til os.

jeg synes det er super hyggeligt...

sofie var for lille til at forstå det sidste år synes jeg, så nu hun er 3 år skal vi lige indhente 3 års drillerier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

Rebecca55

Gittemor09 skriver:

jeg synes det er super hyggeligt...

sofie var for lille til at forstå det sidste år synes jeg, så nu hun er 3 år skal vi lige indhente 3 års drillerier

Ja det er da genialt... Vores er 2 1/2 næste år, så mon ikke de godt kan forstå det lidt der...

Anmeld

8. december 2012

L&V

Du ku evt os putte et reb gennem ærmerne på alt overtøjet, binde snørrebånd sammen og putte grødris i skoene.. Ligge lidt mel på bordet og finde nogle små sko og lave små aftryk med

Anmeld

8. december 2012

Gittemor09

Rebecca55 skriver:

Ja det er da genialt... Vores er 2 1/2 næste år, så mon ikke de godt kan forstå det lidt der...

jo, det tror jeg bestemt at hun vil...

det er da ihvertfald værd at prøve

Anmeld

8. december 2012

Gittemor09

Månsson skriver:

Du ku evt os putte et reb gennem ærmerne på alt overtøjet, binde snørrebånd sammen og putte grødris i skoene.. Ligge lidt mel på bordet og finde nogle små sko og lave små aftryk med

genial ide med melet... det skal ihvertfald afprøves...  

skal nok tage billeder.. Ggg

Anmeld

8. december 2012

L&V

Gittemor09 skriver:

genial ide med melet... det skal ihvertfald afprøves...  

skal nok tage billeder.. Ggg

Alletiders.. Har selv lavet mange af de ting med min bhv gruppe det er så sjovt

Anmeld

8. december 2012

Gittemor09

Månsson skriver:

Alletiders.. Har selv lavet mange af de ting med min bhv gruppe det er så sjovt

det er altså dejligt at man må bruge en hel måned på at drille uden at få ballde

Anmeld

8. december 2012

L&V

Gittemor09 skriver:

det er altså dejligt at man må bruge en hel måned på at drille uden at få ballde

Yeps men det er jo os kærlige drillerier

Anmeld

10. december 2012

Gittemor09

Månsson skriver:

Yeps men det er jo os kærlige drillerier

hihihi ja, og sikke en reaktion der var at nissen havde leget med mel.. hun tog straks støvsugeren frem og begyndte at rydde op efter den... Ggg

jeg var flad af grin..

Anmeld

10. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Gittemor09 skriver:

tro mig... jeg har altså også moret mig rigtig meget over det... bare at se hendes måbende reaktion, det er bare guld værd...

og kan sagtens fortsætte da jeg har set at hun på ingen måde er bange for nissen...

og så slap hun jo også sutten på en smart måde

men de skal ihvertfald have grøn havregryn/havregrød... Gggg

Super fede drillestreger den nisse har med til Jer og skøn idé med grønhavregrød. Men hvis det er frugtfarve, vil jeg sige du skal passe på med den grønne...

De sidste mange gange jeg har brugt grønfrugtfarve har det jeg har farvet haft en mærkelig smag.. Men det har det på ingen måde når det er de andre farver jeg bruger

Så synes det ville være synd hvis den sindssyge gode idé ødelagde smagen på den gode havregrød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.