Gravid og blodfortyndende medicin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.442 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. december 2012

Lunae

Er der nogen herinde som har været i blodfortyndende medicin under graviditet?

Hvis ja, havde du så blødninger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

Misser1989

Hej

Jeg har fået blodfortyndende medicin under begge mine graviditeter.. Og har aldrig oplevet at bløde under nogle af dem... Jeg får fragmin

Anmeld

7. december 2012

gokkelok

hvis du bløder kan det være tegn på at du får for meget. Kontakt lægen 

Anmeld

7. december 2012

Lunae

Misser1989 skriver:

Hej

Jeg har fået blodfortyndende medicin under begge mine graviditeter.. Og har aldrig oplevet at bløde under nogle af dem... Jeg får fragmin

Okay jeg er også på fragmin og har haft blødninger nærmest siden opdaget graviditet! Flere læger siger at det kan skyldes fragmin, men jeg går bare og er nervøs konstant!

Er blevet scannet 4 gange og er kun i uge 11, så synes bare det er rigtig træls

Anmeld

7. december 2012

Lunae

gokkelok skriver:

hvis du bløder kan det være tegn på at du får for meget. Kontakt lægen 

Jeg har været i kontakt med lægerne, men det kan da være at jeg skal ringe ud til afdelingen!

Anmeld

7. december 2012

Musse21

Lunae skriver:

Jeg har været i kontakt med lægerne, men det kan da være at jeg skal ringe ud til afdelingen!

Jeg fik hjertemagnyl de første 3 mdr af min graviditet og der blødte jeg også en del. Blev skannet og der var en del blod i livmoderen.

Fik bare besked på at stoppe med dem og så var alt som det skulle være
Så måske du skal stoppe med dem hvis det er en mulighed?

Anmeld

7. december 2012

Lunae

Musse21 skriver:

Jeg fik hjertemagnyl de første 3 mdr af min graviditet og der blødte jeg også en del. Blev skannet og der var en del blod i livmoderen.

Fik bare besked på at stoppe med dem og så var alt som det skulle være
Så måske du skal stoppe med dem hvis det er en mulighed?

Det er desværre ikke en mulighed, da jeg får det netop fordi jeg er gravid og i højrisiko for blodpropper!

Anmeld

7. december 2012

Musse21

Lunae skriver:

Det er desværre ikke en mulighed, da jeg får det netop fordi jeg er gravid og i højrisiko for blodpropper!

Fik det også af desse årsager med de vuderede at det kun var nødvendigt til uge 13

Anmeld

7. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg fik også hjertemagnyl i min sidste graviditet. Fik det fra uge 12 til uge 38, hvor jeg så sku stoppe, for at minske risikoen for en styrtblødning " efter/under" fødslen.

Jeg har ingen problemer med blødninger under graviditeten. Nu ved jeg ik hva forskel der er på de 2 produkter, men tænker om du ik evt ku komme over på hjertemagnyl i stedet for? Jeg blev også scanet hver 4 uge og var til lægesamtale efter hver scaning, for at de ku holde extra øje med det hele. Vh stine

Anmeld

7. december 2012

Lunae

Musse21 skriver:

Fik det også af desse årsager med de vuderede at det kun var nødvendigt til uge 13

Du er også faktor v leiden? Er du homo eller heterozygot?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.