Starter veer med reglmæssige plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2012

Miss BananaHammock

Mettefpigen skriver:

Okay... Jeg fik afvide at hvis der var 5 min imellem så skulle man ringe, og hvis der var 3 min imellem skulle man tage på sygehuset.....

Men det er vel kun hvis det er "rigtige" veer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Miss BananaHammock

Guldimaven skriver:

ja..  Den havde jeg også, men alligevel er man i tvivl.. det var jeg i hvert fald, indtil veerne virkelig tog fat!  Men et par dage op til min fødsel, havde jeg også regelmæssige plukveer.. Så det er godt nok at du er opmærksom..

Det har du nok ret i - altså selvom man godt ved det - så er man stadig lidt i tvivl... lige indtil man mærker en rigtig ve også tænker man - hvordan kunne jeg nogensinde ha' været i tvivl

Anmeld

6. december 2012

Guldimaven

Miss BananaHammock skriver:

Det har du nok ret i - altså selvom man godt ved det - så er man stadig lidt i tvivl... lige indtil man mærker en rigtig ve også tænker man - hvordan kunne jeg nogensinde ha' været i tvivl

Lige præcis.

Anmeld

6. december 2012

DitteFisk

Hvis plukveer er reglmæssige, så kan det vel ikke være plukveer. For bliver de regelmæssige, så er det veer. Plukveer er jo bare kroppen der øver sig på udvidelsen, mens veer faktisk gør arbejdet og har derfor brug for at være regelmæssige  

Jeg kunne i øvrigt ikke mærke plukveer sidste gang, så det startede bare med at jeg pludselig kunne mærke veer - regelmæssigt.

Anmeld

6. december 2012

Miss BananaHammock

Gigl skriver:

Hvis plukveer er reglmæssige, så kan det vel ikke være plukveer. For bliver de regelmæssige, så er det veer. Plukveer er jo bare kroppen der øver sig på udvidelsen, mens veer faktisk gør arbejdet og har derfor brug for at være regelmæssige  

Jeg kunne i øvrigt ikke mærke plukveer sidste gang, så det startede bare med at jeg pludselig kunne mærke veer - regelmæssigt.

hmm... det kan egentlig godt være. Jeg har nok bare altid tænkt at en ve skal gøre ondt for at det er en ve og derfor må det jeg har nu hvor det bare er ubehagelige trækninger fra lænden også hård mave en plukve. Da jeg havde reglemæssig i september kaldte de det reglmæssige plukveer. Men det giver godt mening det du siger.

Anmeld

6. december 2012

DitteFisk

hmm... det kan egentlig godt være. Jeg har nok bare altid tænkt at en ve skal gøre ondt for at det er en ve og derfor må det jeg har nu hvor det bare er ubehagelige trækninger fra lænden også hård mave en plukve. Da jeg havde reglemæssig i september kaldte de det reglmæssige plukveer. Men det giver godt mening det du siger.

Jeg tror i hvert fald jordemoderen ville rette én, hvis man omtalte det som regelmæssige plukveer er ikke sikker i min sag, men mener det hænger sådan sammen .. 

Al held og lykke i hvert fald  

Anmeld

6. december 2012

Miss BananaHammock

Gigl skriver:

Jeg tror i hvert fald jordemoderen ville rette én, hvis man omtalte det som regelmæssige plukveer er ikke sikker i min sag, men mener det hænger sådan sammen .. 

Al held og lykke i hvert fald  

tak

Anmeld

6. december 2012

FrkZier

Har ikke taget tid - men de kom nok hver 10 min i ca. 1,5 time. Nu synes jeg dog det er gået lidt i sig selv. Så nok bare en snyder. Men vil tage tid hvis de kommer igen.

har du dem stadig eller er det gået helt i sig selv?

Anmeld

6. december 2012

Miss BananaHammock

FrkZier skriver:

har du dem stadig eller er det gået helt i sig selv?

synes det er gået i sig selv igen. Nu er det kun når jeg rejser mig op eller løfter hunden. Så alm. plukveer.

Anmeld

6. december 2012

FrkZier

synes det er gået i sig selv igen. Nu er det kun når jeg rejser mig op eller løfter hunden. Så alm. plukveer.

okay, det er jo under omstændighederne jo meget godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.